Vi som väntar smått i September 2012
Jag går också typ varannan vecka (förstföderska)
Jag går också typ varannan vecka (förstföderska)
Ida: Kan inte ens föreställa mig hur mycket känslor och tankar som finns i dig idag. Ta hand om dig. Kram
Hum, borde nog skriva förlossningsbrev någon dag. Tänkte först att det nog går bra utan, sen kom jag på att jag kanske borde ha med ett brev där vissa andra saker står. Jag har ju bl.a. aspergers syndrom vilket innebär att jag inte reagerar på samma sätt som de flesta andra i en del situationer. Jag tycker t.ex. inte om beröring från främmande människor (sambo, familj och nära vänner är det dock inga problem med). En "tröstande kram" kan få hela min kropp att knyta sig av obehag och ångest eftersom jag upplever det som en fasthållning. Men sådant borde man väl kanske kunna få in i ett förlossningsbrev också.
Therese: Håller med naggym.
Det får växa fritt, så nu är mannen nöjd eftersom han av någon anledning anser det fint med hår både här och där.
Varit på BB och hälsat på kompis med dagsfärsk bebis. Fick ha honom i knäet i typ en timme så nu längtar jag verkligen efter att få ha min egen i famnen snart.
Maglan: Usch, måste kännas jättetungt för dig just nu. Kram
Är så avis på er som snart får se era små. Känns som jag har en evighet kvar själv (bf 25/9). Vill också få min snart.