StarStruck skrev 2012-03-29 15:51:08 följande:
Pga foglossningen och illåmåendet som inte vill försvinna.
Jag sitter hemma och är i stort sätt handikappad ;(
Jag följer typ varenda serie som går på TV, jag får inte gå och handla, inte gå i skogen...mitt liv har blivit så tråkigt bara
jag förstår.... jag är rädd att jag får joina dig här snart... och du får tipsa mig om vilka serier som är värda att följa, nästa vecka skall jag kontakta sjukgymnast för min foglossning.. börjar kännas läskigt när det knakar till om jag tar för breda steg, eller sover lite konstigt.. jag kan varken sova eller gå normalt och blir sängliggandes över en dag om jag ansträngt mig för mycket ... har börjat vika handdukar i olika storlekar och kuddar som jag får lägga runt omkring mig i sängen när jag skall sova.. och så har jag köpt broddar under skorna för att jag är livrädd att halka...
Angeeliicca skrev 2012-03-29 15:52:50 följande:
Jag vill också veta könet! :)
Vad var de för vagn för 6400
Intressant:)
Detta var en emmaljunga, vet inte vad för exakt modell men den var svart och liten och kompakt och 4 kraftiga däck, ej svängbara, ligg och sitt del , vändbart handtag etc, allt som jag vill ha. Vi har så mycket snö här uppe under vintern så jag kommer behöva en vagn man kan ta sig fram med.. och den vore perfekt !
Hippie skrev 2012-03-29 15:55:30 följande:
Har alla här fått tid för rul?
för jag har inte fått det än, känns som jag är den enda som inte fått veta ett datum än :P
fick du ingen tid inbokad på din inskrivning? :) ring din BM och be om en tid ! Eller kan det vara så (har för mig att i vissa städer får man boka tiden själv?)