Inlägg från: Choccolat |Visa alla inlägg
  • Choccolat

Vi som väntar smått i September 2012

Malamutemamma, jag har som sagt haft så i 5 veckor.. Har inga tips tyvärr.. Alvedon och värme.. Annars bara att stå ut.. Jag riskerade också prematur, för drygt 4 veckor sen sa läkarn åt mig att det vore bra om kg kunde knipa 1 vecka till men han trodde inte det dock.. Här sitter jag fortfarande.. I världens längsta latensfas...
    Sorry för gnäll...

• Choccolat

Nej det funkar inte alls mot sammandragningarna.. Full koncentration och andning är vad som gäller.. Dock kan Alvedon ibland hjälpa mot den värsta mensvärken.. Går in i V40 imorrn..
    Håller verkligen med dig.. Hade det inte varit risk för prematur, läkarens utlåtanden osv så hade det inte varit lika frustrerande.. Sen är det olidligt jobbigt att ha såååå ont hela tiden..

• Choccolat
    Malamutemamma skrev 2012-09-04 13:53:00 följande:
    Fast det är ju värre för dej, som haft det så i 5v!!!!
    Har du pratat något med din BM om det?

Jag har pratat massor med bm om det.. vid ett besök hade jag så mycket värkar att hon skickade mig direkt till förlossningen. Hon trodde bebis skulle komma samma dag.. Det är 2 veckor sen. Suck!!!!
    Vi har i alla fall kommit fram till att jag ska få hinnsvepning på onsdag nästa vecka ifall bebis inte kommit då. Känner att jag håller på att bli knäpp i huvet.. gråter som en tok varje dag..
  • Choccolat

Lider med er som gått över tiden..

Pepp pepp Ida!!! Hoppas det drar igång ordentligt snart!

• Choccolat

Men jösses.. Är det någon man hoppats ska få bra hjälp så är det du Ida! Hoppas dom lyssnar på dig snart!

• Choccolat

Grattis pepitaz!!!!

Hannisen, stort lycka till imorrn!!!! Kan inte ha varit kul att gå så långt över tiden..

• Choccolat
    Lemis skrev 2012-09-18 17:37:14 följande:
    Idag kom vår prinsessa kl 10:03 4,2 kg tung och 52 lång. Snittet gick bra och jag fick en positiv upplevelse denna gången. Hon är underbar. Jag är så lycklig, fast att det inte blev den förlossningen som jag ville haft.

Passar på att gratta även här!!! =)
  • Choccolat

Grattis till dom nya bebisarna!

Lemis, hoppas verkligen allt gått bra idag!!! Skickar massor med styrka och varma kramar!!!!!!

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012