Den lilla M skrev 2012-08-31 12:54:32 följande:
Kom precis hem från koll på BB och dem vill börja sätta igång mig redan ikväll så om några dagar borde bebis ha kommit ut
!!
Lycka till!!
Teela skrev 2012-08-31 13:35:36 följande:
Jag tyckte att det var väldigt obehagligt, molade och ilade liksom. Har hittills tänkt att jag absolut inte skulle vilja göra om det den här graviditeten , men nu börjar jag bli så less på att var gravid att jag faktiskt skulle kunna tänka mig att göra en hinnsvepning :)
Usch! Då vill jag inte göra någon. Jag tyckte det gjorde så ont när de skulle göra undersökningar och vara där och töja och ha sig, när jag skulle få min dotter. Tyckte det var mycket värre än att krysta ut ungen! :P
----
Jag börjar känna mig konstant hungrig. Åt för en och en halv timme sedan och har redan börjat fundera på vad jag ska stoppa i mig härnäst. Suck! Men men, jag är ju i vecka 39, så jag får väl vara glad att det behovet inte kommit tidigare!
Känner mig också otroligt seg och hängig. Ont i huvudet och känner mig irriterad. Massor av folk runt omkring mig som är förkyld nu också, och jag vill inte ha någon förkylning nu när det är så nära.