• Enniie

Vi som väntar smått i September 2012

Va sött att berätta på tolvslaget! vi har berättat för två vänner, resten kommer att vi veta typ i v 12-13. Det känns på något sätt lättare att vänta denna gång, än dom andra gångerna. Saradenrara: ring mvc och berätta att du gjort ett positivt test. Du kommer få gå på hälsosamtal o sen skriva in dig. Ring imorgon.

• Enniie

AngelinFear: jag och min sambo var bara tsm i 3 mån när vi plussade med första barnet, och nu plussar vi tredje. Känns det rätt så är det de, så strunta i ev kommentarer bara. NI är ju glada, o de är ju de som är huvudsaken.

• Enniie

Förövrigt så har jag knappt några symtom alls. Lite små illamående då o då, trött, men inget annat. Jag har helt ärligt inte fattat att jag är på smällen än.

• Enniie

Eh, välkommen till min klubb! Här har man bristningar lite överallt. Dom bleknar med tiden och så vänjer man sig. Och sen så får man ju någonting för det också.

• Enniie

Våra andra barn har alla dubbelnamn, och vi har bara kommit på ett kill och ett tjejnamn. Eller ja, tjejnamnet har jag haft länge. men det är svårt. Ska någon av er ta reda på könet?

• Enniie

Nej, faktiskt inte. Vi har tatt reda på dom andra tre, men denna gång så ska vi faktiskt inte göra set. Vi får väl se om du lyckas hålla oss sen på ul.

• Enniie

Jösses, jag insåg nyss att man har i princip allt att köpa till bebis. Vi gav bort/sålde alla bebissaker i början på förra året då vi inte planerade mer. Vi har två boddys i bebisväg, men thats it typ. Vagn, bilstol, säng, babysitter, kläder, badbalja osv osv. Aja, då har man något att göra under tiden liten växer och frodas.

• Enniie

Fick ett spunk och har satt mig o för att sy ett lapptäcke till liten, vilket blir perfekt till hösten. Frågan man tänker nu är ju om man någonsin kommer att bli klar för att det är så mycket. Har ni fått några crawings än då?

• Enniie

Colan84: Jag hade tänkt göra kub. Just för att se om allt är ok.

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012