Inlägg från: AngelinFear |Visa alla inlägg
  • AngelinFear

Vi som väntar smått i September 2012

N1987 skrev 2012-01-01 21:41:58 följande:
    Angelinfear: TUPPEN JAG! :) Skitsvårt att hålla mig.. Together90: Har du haft många MF?
    Hehe inte lätt att hålla tyst, jag måste verkligen stoppa mig själv från att skriva ut de :P
  • AngelinFear

Även om jag mer än gärna skulle vilja berätta för alla redan nu (ska inte de, men ändå) så är jag lite rädd på hur dom ska reagera då jag och min pojkvän bara varit ihop i 4 månader - jag är lite sådan som tar åt mig om vad andra tycker och tänker... 

• AngelinFear
    Issi skrev 2012-01-01 22:26:58 följande:
    Så roligt att vi kan följa varandras symptom osv :) ngn som har en bra lista på vad man skall undvika i matväg? Blir förvirrad av alla direktiv... :)
    Skulle jag också vilja veta! :)
  • AngelinFear
    Enniie skrev 2012-01-01 22:43:11 följande:
    AngelinFear: jag och min sambo var bara tsm i 3 mån när vi plussade med första barnet, och nu plussar vi tredje. Känns det rätt så är det de, så strunta i ev kommentarer bara. NI är ju glada, o de är ju de som är huvudsaken.
    Sant de, får tuffa till mig för detta är ju något vi båda verkligen vill när vi också bestämt namn redan haha :P
  • AngelinFear
    Enniie skrev 2012-01-01 22:44:54 följande:
    Förövrigt så har jag knappt några symtom alls. Lite små illamående då o då, trött, men inget annat. Jag har helt ärligt inte fattat att jag är på smällen än.
    Jag kan inte heller fatta att jag är på smällen... Jag är bara extremt trött och hungrig och mår illa om jag inte får äta den maten jag vill haha :P Men de kanske gör de lite verkligare att jag börjar få bristningar på höfter, lår och brösten *gillar inte*
  • AngelinFear

Hehe ja, de är väl de mest med bristningar att man får något fint utav de! :)

• AngelinFear
    sexhundra skrev 2012-01-02 00:31:45 följande:
    Har ni några namn? :F
    Jag har både namn på både pojke & flicka...  
    Jag och min pojkvän bestämde att han skulle välja namn för kille och jag för tjej för att göra de lite rättvist! :) 
  • AngelinFear
    sexhundra skrev 2012-01-02 00:31:45 följande:
    Har ni några namn? :F
    Har du några namn då? :)
  • AngelinFear
    sexhundra skrev 2012-01-02 00:57:32 följande:
    Jag har ett bestämt pojknamn som jag vatt fast vid länge! Tjej är svårare ;)
    Jag tycker de är svårt för namn till de båda könen när man vill ha ett fint, men unikt namn på samma gång
  • AngelinFear

Jag ska utan tvekan ta reda på könet, är så spänd på om de blir de som jag vill! :)

Själv då, ska du ta reda på de? :) 

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012