Inlägg från: LöjligaFamiljen |Visa alla inlägg
  • LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Min blev glad. vi har ju planerat en liten fyra. Men nu känner både jag och han lite "vad har vi gett oss in på? Vill vi verkligen det här?" men jag tror det är normalt att känna så va?

Fy tusan vad jag mår illa. Förstår inte varför det är värst på kvällen. Har sluppit illamåendet alla andra grav...
    Känns som att jag är jättebakis och det blir värre om jag är uppe och rör på mig. Så fort vi kommit hem och lagt barnen blir det sängläge för mig. Å imornkväll ska vi ha lite kompisar här å spela spel. Får se hur det kommer att gå...

Sjukt att man kan må så illa redan i vecka 4...

• LöjligaFamiljen

Nu finns länken till bf-listan i trådstarten

Hur har ni det i stormen? 

• LöjligaFamiljen
    sophiejennifer skrev 2011-12-26 08:54:19 följande:
    Fy, jag körde hem inatt från stan, det blåste som attan och bilen bara vinglade - det var inte så roligt! Men att komma in sen var väldigt skönt :)

Det kan ja förstå :/

Här har en planka blåst iväg rätt på vår bil så det blev en buckla på huven... 
  • LöjligaFamiljen

Ja jag hoppas det går på den iaf.. :/

Tror det är växtvärk Emma :)

• LöjligaFamiljen

Jag tror du fårnöta sushi. Kolla på Livsmedelsverkets hemsida...

• LöjligaFamiljen

Håller tummarna att det inte är mf :/

• LöjligaFamiljen

Har haft massa illamående om kvällarna och spänningar i brösten men nu är det borta :( blir jättenojjig :(

• LöjligaFamiljen
    yessyca skrev 2011-12-27 08:15:57 följande:
    Hej tjejer!
    Ansluter mig här å Flört
    Testerna visade väldigt svagt plus på juldagen för att sedan bli starkare både igår och idag Solig
    Är bara så orolig för tidigt MF igen Obestämd läste att det var fler här som haft MF förra månaden.
    Jag fick tidigt MF förra månaden, vecka 4 eller 5. Så himla orolig att det blir lika denna gången.
    BF 5/9 2012. Har dock inte passerat BIM än, BIM imorgon (längsta cykeln), men eftersom min ÄL blev 2 dagar sen denna gång så vågar jag inte ropa hej förrän efter nyår.
    Har ej haft lika mycket symptom denna månad, molvärk till och från samt ömma och tunga bröst, och nu suuuper känsliga bröstvårtor.

Grattis Och välkommen!
  • LöjligaFamiljen

Idag är illamåendet tillbaka igen... Så var nog bara något tillfälligt igår hoppas jag

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012