• Idahh

Vi som väntar smått i September 2012

yessyca skrev 2011-12-27 08:15:57 följande:
    Hej tjejer!
    Ansluter mig här å Flört
    Testerna visade väldigt svagt plus på juldagen för att sedan bli starkare både igår och idag Solig
    Är bara så orolig för tidigt MF igen Obestämd läste att det var fler här som haft MF förra månaden.
    Jag fick tidigt MF förra månaden, vecka 4 eller 5. Så himla orolig att det blir lika denna gången.
    BF 5/9 2012. Har dock inte passerat BIM än, BIM imorgon (längsta cykeln), men eftersom min ÄL blev 2 dagar sen denna gång så vågar jag inte ropa hej förrän efter nyår.
    Har ej haft lika mycket symptom denna månad, molvärk till och från samt ömma och tunga bröst, och nu suuuper känsliga bröstvårtor.
    Välkommen! Solig
  • Idahh
    LitenEmma91 skrev 2011-12-27 08:36:10 följande:

Ska dit redan på torsdag!
    Fick dessutom komma på inskrivning på alla hjärtans dag!Hjärta

Så fint!

Själv så har jag inte ringt MVC än. Väntar nog någon vecka med det
    yessyca skrev 2011-12-27 08:40:13 följande:
    Härligt! Solig I vilken vecka brukar man skriva in sig?
    Mellan V10-12 brukar det vara här..
  • Idahh
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-28 07:41:51 följande:
    God Morgon!
    Inga mer färgade flytningar sen jag skrev igår. Då kom det lite beigea/rosa på papperet. Illamåendet är väldigt påtagligt också...
    Tog ett testlagret imorse och plusset blir starkare för varje dag... Hoppas hoppas att det inte är mf på g!!!!!

Så bra att det inte kommit något mer blod Håller tummarna att den lille stannar! 
  • Idahh
    LitenEmma91 skrev 2011-12-28 09:11:46 följande:
    Nu har jag precis vaknat men har bara lite molvärk. Jag har funderat lite, enligt fls kalender är jag i vecka 3+5, men enligt appen jag har är jag i vecka 4+0?

Jag tycker FL's kalender är den bästa. Den räknar på samma sätt som MVC brukar räkna. På alla appar blir det ju alltid fel.
    LillyRose skrev 2011-12-28 09:23:55 följande:
    Äntligen fick jag detta på stickan bim -3

Mitt fjärde och sista barn

Grattis!
  • Idahh
    LitenEmma91 skrev 2011-12-28 11:27:27 följande:
    Du är mer gravid än migObestämd

Jo, men det är bara ett test I kroppen är du precis lika gravid som mig Dessutom är väl jag längre gången så kanske därför jag fick mer.
  • Idahh
    sophiejennifer skrev 2011-12-28 17:13:32 följande:
    Var inne på sjukhuset, skulle ändå göra lite prover, och de bekräftade missfall. Känns jobbigt hade vant mig vid tanken på en septemberbebis.. Men vill gärna veta hur det får för er, så kommer titta in ändå och bombardera med frågor osv haha!

Beklagar ditt MF Så tråkigt!
  • Idahh
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-29 17:37:35 följande:.
    Har ni mkt symtom? Jag mår lite illa när jag vaknat och när jag är hungrig, irriterad snabbt och trött. Annars känner jag inte så mkt :(
    Det enda jag känner är att jag har superhårda och ömma bröst. Annars har jag inte mycket till symptom. Men det är ju rätt tidigt i gravditeten så det hinner väl komma
  • Idahh
    sexhundra skrev 2011-12-29 18:00:44 följande:
    Vad är ni i för vecka nu? V5 här (4+3)
    Jag är också i v 4+3.
  • Idahh
    yessyca skrev 2011-12-30 11:41:26 följande:
    Okej, fick en ljusbrun flytning imorse, pallar inte två tidiga MF på raken Skrikandes
    Får väl vänta och se vad som händer, vila lite kanske Obestämd
    Inte kommit nå mer nu, men bara det stannar vid ljusbruna flytningar så är jag världens lyckligaste människa! Solig
    Håller tummarna för att det inte är någon fara! Solig
  • Idahh
    LillStinis skrev 2011-12-30 11:54:58 följande:
    Håller tummarna.

Men nu är det ju snart 2012! Vad ska ni göra? Vi ska ha mina föräldrar, min lillebror + flickvän över på middag.
    Det bli pilgrimsmusslor, amerikansk kalkon och hemmagjord glass.
    Vi ska bara vara hemma och ha det extra mysigt. Har laddat upp skafferiet och kylen med ostbågar och alkoholfri cider Skål så vi har lite tills imorgon.
  • Idahh

Ja, det är ju rökt och gravad fisk man ska vara extra försiktig med. All odlad fisk ska dock vara okej. Såhär står det på Livsmedelsverkets hemsida: Vakuumförpackad rökt och gravad fisk kan innehålla bakterien listeria. Nyrökt och nygravad fisk, till exempel hemgravad, går däremot bra att äta.

• Idahh
    Eddies skrev 2011-12-30 13:02:58 följande:
    Tjejer har ni föressten tänkt på en sak ! Vi kommer vara väldigt höggravida mitt i sommaren, skönt att man slipper ha mycket kläder .. men tungt när det är varmt :D. Bor ni på mycket varma ställen? :)
    Been there, done that! Flört Med sonen var jag beräknad till slutet av Augusti. Så då fick man gå höggravid mitt i sommaren med svullna och svidande fötter. Ser fram emot det igen Solig Det var ändå rätt så skönt att inte behöva klä på sig så mycket. Vet att jag satt ute på gräset och målade spjälsängen. Det var rätt så skönt.
    Eddies skrev 2011-12-30 13:10:29 följande:
    Hur gamla är alla föressten? :) jag är 22 och fruktansvärt lycklig min sambo och blivande pappa ör 24
    Jag är 25 och sambon 31.
  • Idahh
    AnnikiA skrev 2011-12-30 15:18:59 följande:
    Finns det någon här som har plussat UTAN att haft några grav symtom? :) Tacksam försvar!
    Med sonen hade jag inte ett enda symptom förrens i vecka 8.
  • Idahh

Buhu, började känna hur jag fick sån stark movärk och nu kommer tyvärr blod

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012