• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • idamarja
    Angie99 skrev 2012-09-08 16:04:25 följande:
    Ojdå, det var snabba ryck! Jag får väl vara tacksam jag kan vila ut nu då.
    Nej det är verkligen ingen genväg, tur att det finns smärtstillande säger jag!
    Jo klart att det kan vara bra att få vila ut lite, oavsett hurdan förlossning man har gått igenom.
    Den här gången hoppas jag det blir lugnare omständigheter för oss  
  • Leli84

BF+5 och det händer något! Inatt gick vattnet Solig Väntar nu bara på att värkarna ska bli regelbundna så det blir dags att åka in och föda barn Solig

• NeLe
    Leli84 skrev 2012-09-10 08:48:39 följande:
    BF+5 och det händer något! Inatt gick vattnet Solig Väntar nu bara på att värkarna ska bli regelbundna så det blir dags att åka in och föda barn Solig
    spännande Håller tummarna för att allt kommer gå bra. Lycka till!
  • LillStinis

Den 9/9 på BF +5 föddes vår lilla prins. Han blev 52 cm och 4 kg. Allt gick bra. Vi födde med lustgas och epidural. Inga komplikationer eller annat. Rätt sliten och har i stort ammat sedan att kom. Super trött men lycklig. Lycka till alla som väntar och grattis ni som fått.

• NeLe
    LillStinis skrev 2012-09-10 09:12:33 följande:
    Den 9/9 på BF +5 föddes vår lilla prins. Han blev 52 cm och 4 kg. Allt gick bra. Vi födde med lustgas och epidural. Inga komplikationer eller annat. Rätt sliten och har i stort ammat sedan att kom. Super trött men lycklig. Lycka till alla som väntar och grattis ni som fått.
    grattis lillstinis till er lilla guldklimp skönt att läsa att allt gick bra trots att tröttheten smygit sig på!
  • Em

Stort grattis till alla bebisar!! Rätt mör efter en orolig helg för pojkenin, 22 mån, som igår slutade på barnakuten....längtar tills vi ska sova middag!

• pollyann

Grattis till alla er som fått leverans redan!

1 vecka över tiden idag och jag börjar ställa in mig på igångsättning nästa vecka... 

• Superbia
    LillStinis skrev 2012-09-10 09:12:33 följande:
    Grattis till er! {#emotions_dlg.flower}
    ♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Knut 110531 ♥ BF 120916
  • Edds

grattis till bebborna !! :)

Idag är det BM besök, hade helst sett fram emot att missa detta besök, men samtidigt känns det skönt. Så kanske man kan få hjälp (inbillar mig) hehe

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012