Vi som väntar smått i September 2012
När det talas vagn här inne i trådarna så nämns inte ens bugaboo... varför? Är det priset eller tycker ni inte om dom?
När det talas vagn här inne i trådarna så nämns inte ens bugaboo... varför? Är det priset eller tycker ni inte om dom?
Sista dagen att göra kub är 13+6.. Anledningen till det är att vätskan i nackspalten absorberas efter den dagen och då kan man inte längre mäta..
I övrigt vill jag bara säga att jag tycker att alla som skulle välja att avbryta graviditeten ifall ds eller andra stora skador så tror jag att ni väljer rätt för er egen del och ska inte känna någon skuld eller liknande. Alla har sina personliga anledningar..
Någon mer som fått mage?
På kvällarna är det extra tydligt men nu syns det verkligen! :-O
inväntar Rul nu den 30:e mars och då får vi se hur långt gånget det är mer exakt..
men det känns STORT för att bara vara i vecka 13 (?). Hade väldigt platt mage innen, så är inte så speciellt stor i vanliga fall ^^
Vili, jag frågade min bm då jag har besvär till och från. Hon sa att när allt luckras upp, ligament, bäcken osv så är det lätt att ischias hamnar i kläm.. Rör dig mycket, sitt inte still och gör gärna lite övningar för att stärka musklerna.. Jag tycker det hjälpt faktiskt..
Åhhh nu blir jag så peppad att jag måste anmäla mig till en profylax.. Var inne på det tidigare men nu har ni övertygat mig! =)