Vi som väntar smått i September 2012
Klart vi räknar med att det går hela vägen, positiva tankar så långt det bara går ska det va! :)
Tack för uppdateringen om BBStockholm Skrutt! Jag kör på barnmorskorna gamla stan, dom verkar superbra, och hoppas på att få föda där om jag kommer så långt :)
LillyRose: Jättedåligt att du inte får komma för ens då.. Även om du gjort VUL i v 5 hade man väl sett om graviditeten satt på rätt ställe eller inte? Förstår inte varför dom vill vänta..:( Känns det annorlunda denna gång jämfört med när du fick ditt X?
Usch. Idag har jag varit så himla ledsen.. Jag antar att det är hormonerna som spökar. Jag fick plötsligt bara för mig att det inte kommer gå vägen denna gång heller. Det är ju skitdumt att tänka så för det finns egentligen ingenting som tyder på att det inte skulle gå bra. Jag antar att det var för att brösten slutade ömma i morse, men det har dom ju gjort förr.. NU ska jag verkligen försöka bli mer positiv och tro på att det kommer gå!
Jag har relativt ofta lite ilningar och molvärk i magen men det är framför allt på höger sida sen någon dag tillbaka. Ni som haft X, bör jag oroa mig?