Inlägg från: sexhundra |Visa alla inlägg
  • sexhundra

Vi som väntar smått i September 2012

Hemkommen från bm. Blodtrycket var på 128/90 så ska tillbaka nästa vecka! Har vatt en gång i veckan i fem veckor nu pga problem..

• sexhundra

Hur mycket protein ska man ha i urinen för att det ska vara havandeskapsförgiftning och vad ska blodtrycket ligga på?

• sexhundra

Eller tugga på is, då får jag igång min!

• sexhundra

När bör man sätta in bilstolen? Går in i 37+0 imorgon. Vi har sju mil till fl enkel resa.. ;p

• sexhundra

Jag behöver er hjälp! Va hos bm igår och kollade bt och så, för hon tycker det legat lite högt. Men så kunde jag inte lämna urinprov igår, så skulle kolla med stickor hemma och höra av mig om det hav utslag. När jag kom hem va det +1 så mejlade, men mejlet kom inte fram. Idag va det knappt något, så borde jag ringa henne eller ska jag strunta i det? +1 är ju inte så farligt och sen går det ju i periodvis. Haft +1 till och från sen fredags..

• sexhundra

I den här tråden får man i princip aldrig svar på frågor.. Det är alltid samma personer som får svar, så lämnar denna! Lycka till.

• sexhundra

När undertrycket är på 90 och över och övertrycket är 140 och över anses det högt och så jämför man med det du hade innan..

• sexhundra

Nån här inne som haft mycket diarre nu mot slutet?

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012