• Enniie

Vi som väntar smått i September 2012

JePaLuLi skrev 2012-01-31 10:35:57 följande:
    Enniie: var kan beställa såna? Är de jättedyra?

Nje, inte överdrivet dyr. Ca 25 dollar. Tror jag fick betala ca 27 dollar inkl frakt. Men är inte helt säker. Kika på Gendermaker.com
  • Enniie

Då har man beställt en Angelsound nu också. Kan dock inte använda den fören om några veckor, men iallafall.

• Enniie

Starstruck: Jag köpte min på Teknikmagasinet. :) Kolla deras hemsida

• Enniie

LöjligaFamiljen: Det är ju säkrast efter vecka 12. När har du ul imorgon? Jag håller alla tummar och tår att allt ser helt perfekt ut!

• Enniie

Vet ni vad jag har fått äta idag? (utan illamående weeii)... SEMLOR! Fasen va gött det var!

Blir att göra egna semlor i helgen. Går de att frysa in tro? Alltså inte med grädde och allt, men den färdiga semlebullen?

• Enniie

Jag har tre veckor kvar till inskrivning, och två veckor kvar till Freja samtal.

• Enniie

Usch Beklagar verkligen för era dåliga nyheter. Kramar till er!!! Förövrigt så fick jag hem min Angelsound idag. Men måste vänta ett par veckor om jag ska lyda "order".

• Enniie

Hinner ju knappt läsa igen när ni skriver så mycket!

Behöver jag säga att det är dödstyst här hemma nu när både barn och karl är borta?

Imorgon bär det av till Kolmården. Ska bli superkul.    

• Enniie

Idag var vi iväg och träffade vargarna på Kolmården. Tusan vad häftigt det var! Men att stå ute i två timmar när det är 18 minus ute var inte kul alls. Jag haltade iväg till bilen då jag tappade känseln i tårna trots fodrade vinterskor. Men det var det värt. nu har man ju ett minne för livet.

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012