Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi som väntar smått i September 2012

Jag hoppar in från Nu jäklar kööör vi januari/februari......Jag/vi har idag fått plus på stickan helt sjukt underbart  
    Var ingen tvekan heller då strecket kom upp före kontrollstrecket och blev lika starka  

• lillabambi
    FruFH skrev 2012-01-17 22:11:17 följande:
    Åh, vad härligt, stort grattis!!!!!!

Välkommen hit!

Tack
  • lillabambi

Hej tjejer! Nu har chocken lagt sig och de bara känns så galet underbart läst tillbaka i tråden men svårt från mobilen :/ kul att vi är så många

• lillabambi
    Enniie skrev 2012-01-19 13:52:13 följande:
    Starstruck: Det vet jag faktiskt inte. Kan man det från någon sida/app?

Min karl är förövrigt väldigt insatt i denna graviditet (tredje gemensamma), han håller koll på veckorna, köper hem salta kex och nyponsoppa till mig, klappar mig alltid på magen och nämner då och då från tomma intet "vi ska få en bebis älskling". Varken jag eller han har nog fattat det.

Min sambo har oxå blivit väldigt engagerad hans andra så kanske de blir på ett annat sätt när man vart med om de em gång

Klappar mig på magen och säger vi ska få en till bacon...(minstingen kallades bacon i magen)
  • lillabambi

Såg att ni pratade om kub/nupp test, vad är det? tredje barnet och inte engagerat mig i vad det är...

• lillabambi
    StarStruck skrev 2012-01-28 19:01:30 följande:
    8+1 enda symtomet är egentligen växtvärk Mår lite illa om jag äter för sällan och har fått snyggare tuttar
    samma här fast är i v 6+1  
  • lillabambi
    TheFamily skrev 2012-01-28 19:18:58 följande:
    Ja fy fan vad hemskt det är. Jag vet liksom inte hur jag ska göra. Är jag tom i magen mår jag apilla, är jag mätt så mår jag apilla, har jag bara lite mat i magen mår jag apilla....spelar liksom ingen roll hur man gör-
    Hoppas detta går över och SNABBT!
    Går in i v8 imorgon....
    usch låter som du har det jobbigt
  • lillabambi
    Tessi1983 skrev 2012-01-29 00:08:03 följande:
    Vi planerar att berätta för våra "päron" på alla hjärtansdag tror jag är i v 10 då.

Våran plan oxå :) är nog o v 10 då jag med
  • lillabambi

Pratade med min bm i veckan... hon frågade om jag ville gå som en först föderska (mitt tredje) och de ville jag så börjar med hälsosamtal på torsdag

• lillabambi
    Spegeelbild skrev 2012-01-31 18:47:24 följande:
    Hej hoppar in här om det är oki?
    Är 27 år från Dalarna första barnet...
    Är i vecka 8+3
    Ska in på nytt vul i morgon på grund av blödningar och komplikationer.
    Förra veckan trodde jag att jag fått missfall men det visade sig att det ev skulle vart två helt säkert kunde hon inte svara men hon hittade två bubblor en som jag blöder ifrån och en med ett tickande hjärta. Så dom ska ha lite mer koll nu. Nervös
    För övrigt är det illamående som är jobbigast på kvällarna. Hoppas det går över snart så man kan börja njuta lite mer :)
    jag är oxå från dalarna men mitt tredje 6+4 idag
  • lillabambi
    FrökenPeura skrev 2012-02-05 18:49:02 följande:
    Nej det enda är att jag har sjukt ont i brösten! Annars känner jag inget!!
    det enda jag "lider" av är tröttheten annars har jag inte nått symtom
  • lillabambi
    StarStruck skrev 2012-02-05 21:21:09 följande:
    Faaaan vad glad jag belv. Den lilla grejen sprattlade så mycket att läkarn knappt hann med och mäta:D Ca 24 mm och jag är fortf i v 9+2
    skönt att höra
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012