Inlägg från: CharlieGto |Visa alla inlägg
  • CharlieGto

Vi som väntar smått i September 2012

Hoppar in här då jag plussade i dag :)) BF 14 sept...

• CharlieGto

Jag mår så j**** dåligt i dag! Blev tvungen att åka hem från jobbet nu.. Kan inte sitta och känna att jag kan spy när som helst liksom..

• CharlieGto

Och jag längtar till den dagen illamåendet försvinner och jag kan glädja mig på riktigt! :)

• CharlieGto

I morgon kl 08 är det dags för RUL! Undrar om jag ens kommer kunna sova i natt :p hoppas bara att allt står rätt till med den lille..
    Har börjat spela musik för magen varje kväll innan jag sover, är så mysigt att få några puffar innan man somnar.
    Måste säga att killen har varit extremt aktiv denna helgen.. Rör på sig konstant nästan! I går fick mannen känna första riktiga sparkarna :D nu känns det på riktigt!

Är det några som börjat köpa grejer till bebis ännu? (kommer inte i håg om det kanske blivit diskuterad tidigare). Vi tänkte köpa barnvagnen nu efter RUL i alla fall, känns spännande :)

• CharlieGto

I dag var vi på RUL och fick se att vi väntar en liten pojke den 10 September :) allt såg bra ut så nu kan jag o mannen känna oss lugna o börja planera lite mer! Skall se om jag får laddat upp någon bild i bildtråden senare i dag..

• CharlieGto

Jag har också moderkakan bak och har gått upp 10kg redan! Vecka 21+1 i dag :)
    Jag har känt buffar och riktiga spark ett bra tag nu och barnmorskan sa att det var just på grund av placeringen..

• CharlieGto

Haha... Enligt uträkningen skall jag gå upp 10 kg till! Och jag som tyckte jag redan hade gått upp mycket med 12kg +! Men känns bra ändå ;)

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012