Inlägg från: hanna85 |Visa alla inlägg
  • hanna85

Vi som väntar smått i September 2012

Hej! :) Hoppar in här om det är ok :) har följt tråden ett tag men inte skrivit något. Plussade 2 januari är nu i v 9+1 bf 5 september om allt går som det ska. Detta är vårt första barn var gravid 2009 och fick ma i v 16 där fostret dött i vecka 9.. Är livrädd för att detta ska hända igen! Var på ul v 7+2 och fick då se hjärtat slå, ska på ul på onsdag igen och är jätte nervös att något ska ha gått fel under dessa veckor! Vill så himla gärna att det ska gå vägen denna gång!!

• hanna85

Hej! :) Hoppar in här om det är ok :) har följt tråden ett tag men inte skrivit något. Plussade 2 januari är nu i v 9+1 bf 5 september om allt går som det ska. Detta är vårt första barn var gravid 2009 och fick ma i v 16 där fostret dött i vecka 9.. Är livrädd för att detta ska hända igen! Var på ul v 7+2 och fick då se hjärtat slå, ska på ul på onsdag igen och är jätte nervös att något ska ha gått fel under dessa veckor! Vill så himla gärna att det ska gå vägen denna gång!!

• hanna85

Imorgon 9.00 ska jag på UL/VUL, vilket man nu gör i v 10-11? Någon som vet? usch vad jag är nervös!!  Min pojkvän jobbar och kan inte ta ledigt så jag måste åka själv då jag inte berättat för någon annan än... Har drygt 6 mil enkel väg till sjukhuset... Jag försöker tänka att åhh va skoj imorgon ska jag få se min lilla bebis, men oron är stooooor då jag har haft ett ma tidigare... Åhhh vad jag hoppas att allt ser bra ut!

• hanna85

Nu har jag varit på vul. Allt såg bra ut och hjärtat slog som det skulle :) men en fråga bara, är det många som blir tillbaka flyttade på tidigt vul? Jag trodde jag skulle vara i 9+5 - 10+0 idag men han sa att jag var 8+0 ungefär.. Är inte det mycket att bli flyttad? Någon som varit med om samma? Bör jag vara orolig?

• hanna85

Tack alla underbara för alla svar igår :) nu ska jag försöka sluta oroa mig och börja njuta av graviditeten, men det är lättare sagt än gjort det ;) imorgon är det dags för inskrivning hos bm, blodprover och sånt lockar inte alls... Men vad gör man inte :)

• hanna85

Hej :) har inte skrivit något i tråden sedan tidigt i våras men följt med och läst vad ni skrivit :) Den 17/9 kom vår lilla Molly till världen, 2,5 timme efter första värk ;) Jag skulle också vilja hänga med till fb gruppen! :) kan jag skicka vänförfrågan till någon? :)

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012