Edds skrev 2012-04-02 19:02:26 följande:
ojojoj du får verkligen krya på dig, bara att ta fram en virknål eller ngt och fördriva tiden ! :D just nu hade jag mest bara velat sitta still och inte röra mig, det gör ont hur jag än gör
just nu känns det som om mitt bäcken hoppat isär och inte lagt sig tillrätta, med andra ord, som att ett ben hamnat lite fel, kan inte riktigt röra mig..
jag har också varit lite försiktig med att handla, men små dräkter och sådär sött och gott kan jag bannemig unna mig, några söta strumpor och vantar också :) hihi, babyskydd till bilen skall jag köpa efter RUL och senare vagnen.. den ska vi nog få från alla föräldrar våra.
Är det någon mer än jag som köper en ny bil för bebisens ankomst ? :D HAHA
Vi måste köpa en ny bil fast vi inte vill, vi har en bussmodell, fast med bara tre säten och stort lastutrymme, så nu kommer vi helt enkelt inte att få plats när vi blir fyra :)
Annars köper jag nog inget innan bebisen kommit, eller väldigt sent, mest för att vi är skrockfulla, och denna gång har vi ju grejjer så vi klarar oss, sen kan man börja köpa fint och nytt när man sitter med bebisen i famnen.Med tanke på att vår son var 2 månader när vi kom hem med honom första gången är vi väldigt medvetna om att vad som helst kan hända, när som helst.