Vi som väntar smått i September 2012
Hej på er!
Har bara varit aktiv i bildtråden.
Men nu undrar jag, ni som har börjat packa förlossningsväskan, vad har ni packat ner och har ni några tips på vad som kan vara bra att ha med?
Hej på er!
Har bara varit aktiv i bildtråden.
Men nu undrar jag, ni som har börjat packa förlossningsväskan, vad har ni packat ner och har ni några tips på vad som kan vara bra att ha med?
Eiramis: Jag hade på mig bygel BH en längre tid igår så det kan nog stämma. Finns det något man kan göra? Min pappas fru rekomenderade en varm dusch och massera knölen. Ska man kontakta BM om det inte går över efter några dagar?
Hade sex för en timma sen och fick världens mensvärk som vägrar släppa, vad beror det på? :p
Har haft värkar sen halv 9 igår ikväll med 7 minuter emellan, och dom håller fortfarande i, tror ni det kan vara pågång? Slemmisen gick för en stund sedan också, och vad äcklig den var! Haha
Den 10/9 kl 00.55 föddes våran lilla prinsessa. 3415g och 51cm. Vi mår jätte bra och förlossningen gick super bra, den tog 7 timmar från att vi kom in :) grattis till er andra som har fått era små!:)
Grattis till alla som har fått sina små! :)
Själv har vi en liten underbaring som bara sover och sover! I natt sov hon 6 timmar i sträck! Bvc sa att det var okej att låta henne sova med tanke på att hon går upp i vikt som hon ska. Trodde aldrig att vi skulle få så mycket sömn hihi :)