Vi som väntar smått i September 2012
Hej! Undrar om jag får vara med här. Har varit in och tjuvkikat lite här förut, men har inte riktigt vågat mig på att skriva något fram till nu. Jag är 23 år och har bf den 3 September (på min födelsedag) :) Jag har en dotter som fyller 5 år på Tisdag, tiden går för himla fort! Jag är gift sedan 1,5 år tillbaka med min man som jag varit tillsammans med i lite över 8 år. Våren 2010 fick jag tvillingar, flickorna Liv och Indra. De dog efter födseln i graviditetsvecka 35 pga tvillingtransfusionssyndrom. Indra lämnade oss direkt, och Liv efter fyra dygn. Efter det så har jag haft tre missfall ( två i vecka 6 och ett i vecka 9) så jag är väl ganska reserverad inför den här graviditeten. Men nu är jag i vecka 17 och börjar känna mig lite säkrare och tryggare. :) Har varit på två ultraljud än så länge ett i vecka 12 och ett i vecka 16. Fick se en rörlig liten buse förra torsdagen, och det kändes riktigt bra! Har insett att jag nog behöver någonstans att hämta och dela erfarenheter av andra gravida som ska ha barn ungefär samtidigt som mig.