Vi som väntar smått i September 2012
Jag hänger på, plussade på julafton (svagt) det digitala testen visade "Gravid 1-2" igår.
Enligt FL uträkning så är vi beräknade 5 september. Vi hoppas att lilltrollet vill stanna denna gång!
Jag hänger på, plussade på julafton (svagt) det digitala testen visade "Gravid 1-2" igår.
Enligt FL uträkning så är vi beräknade 5 september. Vi hoppas att lilltrollet vill stanna denna gång!
Ingen som hittat någon bra app där det står vecka + dag, typ 3+6? Har iPhone
Jag kommer säga att jag har saltjouren på nyår, fast det är mina lediga natt
Såg precis att man kan ställa in på babygruppens app så det visas som jag vill. Dock en dag efter FLs, men en dag kan jag lägga på själv ju
Jag har precis fyllt 25, sambon blir 25 i vår. Blir ett fullspäckat år, ska försöka sälja vårat hus i vårkanten. Och om två veckor ska vi köpa ett rejält renoveringsobjekt. Måste byta det mesta tom en hel yttervägg. Kan bli spännande hur det kommer sluta, gravidhormoner och husrenovering. Bor utanför Norrköping
Vet inte vad jag ska tro, är helt virrig i huvet just nu.
Imorse när jag kom hem från jobbet fick jag så fruktansvärt ont i magen, kom även brunt slajm blod, typ..
Ursäkta beskrivningen.
Lyckades somna, när jag vaknade fem timmar senare var det likadant, smärtan var lite bättre.
Tog en dusch och då var det lite "färskt" blod.
Men nu har allt slutat, var helt inställd på missfall., Men kan en missfallsblödning sluta efter några timmar bara?
Är 4+4 idag vid mitt missfall i somras var jag i 5+3 och blödde jätte mycket i två veckor!
Någon som varit med om något liknande?