Vi som väntar smått i September 2012
Åhhh vad roligt för er. Ska testa på BIM imorgon och hoppas på en trea i september. Jag återkommer imorgon om det blir ett +
Åhhh vad roligt för er. Ska testa på BIM imorgon och hoppas på en trea i september. Jag återkommer imorgon om det blir ett +
Kunde inte hålla mig. Testade med cb idag, tänkte vänta tills imorgon. Jag är gravid!
Jag har en på 4 och en på 2 1/2.
Colan84. Super tuff tid. Vi hade inte fått dagisplats till den äldsta och han var ju knappt 1 1/2 år så han var ju också lite bebis. Tror det blir annorlunda nu när den är lite mer avstånd. Går allt bra kommer den yngsta vara nästan 3 1/2 och äldsta nästan 5.
Stackars dig.
Det där vill man inte höra direkt.
Nu börjar jag märka symptom ganska tydligt. Fått finnar i hela fejjan. Började för typ 3 dagar sen. Världens uslaste humör. Jag har två killar, en på 4 och en på 2 1/2, gissa om de får veta att de lever. Väldigt mycket ångest över humörsvängningarna. Mina förra graviditetet var hur harmoniska som helst.
Ruskigt dåligt humör, finnar och kissnödig. :(
Jag tror jag är på 4.0 idag. Gud... Det är så kort tid! Så långt det är kvar tills man kan klappa om magen eller ännu bättre... Få hålla om lilla pyret.
Det kan ju bara vara spottings, det hade jag båda graviditetetna. Men det är klart man blir orolig.
Håller tummarna.
Men nu är det ju snart 2012! Vad ska ni göra? Vi ska ha mina föräldrar, min lillebror + flickvän över på middag.
Det bli pilgrimsmusslor, amerikansk kalkon och hemmagjord glass.