Vi som väntar smått i September 2012
Hej allihop! Jag plussade kvällen innan julafton, så vi fick en ordentlig julklapp i år :) hur mår ni?
Hej allihop! Jag plussade kvällen innan julafton, så vi fick en ordentlig julklapp i år :) hur mår ni?
Hallå allihop! Flytningar i mängder! Men alla symptom utom illamående är välkomnat. När tänker ni berätta för era när o kära om vad som är på gång?
Gott nytt år alla blivande mammor :) Känns helt fantastiskt att kunna kalla sig blivande mamma.
Mitt illamående håller sig fortfarande borta men är fanatiskt hungrig var annan timme ungefär och kan äta som en häst. Oroar mig lite eftersom man överallt kan läsa att man INTE behöver äta för två - varför är jag då så hungrig? är det bara inbillning?
Hoppas ni hade ett fint tolvslag. Jag fick min vilja igenom och vi skålade i alkoholfri cider och sen fick jag sova :)
Kram på er
Lillstinis: Sund inställning, jag hänger på dig!
Symptom hittills: törstigare än vanligt (där av kissnödigare) och galet känsliga bröst. Känns som jag springer maraton utan bh på jobbet. Ska investera i en ordentlig bh
Snarast möjligt!
Är det någon som är i vecka 7?
Ja jag har vd i aug men räknar iskallt med att bli framflyttad till sept...
Ja! Jag fryser ihjäl på jobbet. Funderade också på om det var ett symptom. I på kvällarna ligger jag under både täcke o filt i huttrar bra länge innan jag tinar. Luktar weledas olja gott? Jag ska också börja smörja, jag tror definitivt det hjälper i att det inte bara handlar om hormoner. Stödstrumpor ska jag också köpa! Har en gravid vän som gått några veckor längre. Hon säger att det är jätteskönt! Speciellt om man står o går mycket.
Ja det undrar jag med?! Just nu känns det ganska overkligt... Men det kommer nog. När man börjar prata om det med sin familj o vänner kan jag tänka mig att det blir mer verkligt. När man pratar om det hög tänker jag?! Och kanske när man kommit över den mest kritiska fasen?!
Var köper man nux dry oil? O vad kostar den?
En liten bebis till sensommaren är värd alla bristningar i världen tippar jag på:)
Jag har sett en olja på Apoteket dom även ska hjälpa till att "ta bort" bristningar, elle iaf få dem att blekna antar jag, är det samma med den här nux och vileda?
Saradenrara: inte Örebro men Västerås i alla fall :)
Jag tror inte att det finns någon botten i mig längre! Jag kan verkligen äta hur mycket som helst! När i graviditeten ökas förbränningen? Är det ngn som vet det?