• Anonym (Trygg)

Jag använcer blöja på natten

Hej allihopa....
    jag är en tjej på 29 år som använder blöja sen jag var i tonåren.
    Nu har jag precis träffat en kille som jag verkligen tycker om.
    Jag vet inte hur jag ska göra,
    jag är så van vid min blöja.
    Jag har alltid haft den som en trygghet.
    Om jag berättar för honom kommer han säkert att lämna mig. Ingen vet om mitt blöjbegär förutom jag själv.
    Vad ska jag göra? nån gång kommer vi sova tillsammans....                             

• Svar på tråden Jag använcer blöja på natten
  • qouix

Det kanske är dags att sluta med blöjan då? Eller så får du väl berätta för killen o hoppas att han kan förstå..

• Queenie70

Ja, det är onekligen lite knäppt och om jag skulle få veta att min nya använder blöja skulle det ärligt talat vara bye bye för min del.Tror nog att det är nåt de allra allra flesta skulle ha mycket svårt att acceptera Det är nog dags att du tar tag i det där. Sök hjälp. God Jul.

• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Ja, det verkar ju som att du har ett par val att göra men den stora frågan är väl egentligen om du vill göra något åt grund"problemet", alltså din otrygghet utan blöja. Det är ju ganska centralt här, vill du inte/kan du inte ändra på det så måste du ju någon gång berätta om det och då kan det ju gå lite hur som helst. Visst finns det människor som skulle acceptera det men precis som drottningen säger här ovan så reagerar nog de allra flesta på ett negativt sätt. I alla fall till en början.

Jag tillhör spritens hejdukar och i egenskap av sådan dricker jag (kanske) alkohol på julen.
  • gobbledigook

Varför började du med blöja i tonåren?

• radwanska

Men det var ju nyss en likadan tråd uppe, men då var det napp och inte blöja. Vad irriterande med dessa oseriösa trådar.

• Anonym (Tror på dig)

Men det står ingenstans att detta är oseriöst. Det här  är säkert en djup  sak rent känslomässigt,
    då är ju ett sådant här forum inte fel.
    Det kan faktiskt ett alldeles utmärkt sätt att ta hand om sina bråkiga känslor.
    Så förakta inte.

• Noxigen

"Hej allihopa....

jag är en tjej på 25 år som använder napp sen jag var liten. Nu har jag precis träffat en kille som jag verkligen tycker om. Jag vet inte hur jag ska göra, jag är så van vid min napp. Jag har alltid haft den som en trygghet.

Om jag berättar för honom kommer han säkert att lämna mig. Ingen vet om mitt nappbegär förutom jag själv.

Vad ska jag göra? nån gång kommer vi sova tillsammans...."

Byt napp till blöja bara.

Lite sex, lite naket @- noxigen.blogspot.com/
  • Anonym (Tror på dig)

Jag använder faktiskt blöja på natten också,konstigare är det inte så de så.

• Anonym (Tror på dig)

Nja nu har du nog blandat ihop det.

• Anonym (Trygg)
    Lajkie skrev 2012-01-24 22:26:42 följande:
    Ge upp Ts!
    vad menar du? 
  • Anonym (Tror på dig)

Det är ju lättare att sluta röka än att få bort trygghetskänslan som blöjan ger.
    Därför kanske det käns en lättnad att få dela med sig i en diskution.
    Hur än det är känner man sig onormal och pinsam.

• Anonym (Misco)
    Anonym (Trygg) skrev 2011-12-24 09:28:58 följande:
    Hej allihopa....
    jag är en tjej på 29 år som använder blöja sen jag var i tonåren.
    Nu har jag precis träffat en kille som jag verkligen tycker om.
    Jag vet inte hur jag ska göra,
    jag är så van vid min blöja.
    Jag har alltid haft den som en trygghet.
    Om jag berättar för honom kommer han säkert att lämna mig. Ingen vet om mitt blöjbegär förutom jag själv.
    Vad ska jag göra? nån gång kommer vi sova tillsammans....                             

Jag använder med blöja jag är 18 år
    Det är så skönt med en blöja mellan benen
    Känner mig mig ompysslad och att tjejer bryr sig om mig då
    Det är en trygghet för mig med 
  • Anonym (Bjöjman)

Jag saknar en kvinna därför att jag aldrig har lyckats sluta med blöja och behöver det både dag och natt. Jag har haft några flickvänner som har gullat med mig och klappat mig på blöjan fast det har inte hållit i längden.
    Med det handikappet jag har är skönt att använda blöjor som underlättar mitt liv när jag nattetid kissar i sömnen och dagtid inte kan hålla mig tills jag hinner till toaletten. 
    Likaväl som glasögon accepteras som hjälpmedel framför ögonen tycker jag att blöja för vuxna ska accepteras som hjälpmedel framför könsorganen.

• Anonym (Pink Diaper)

Använder själv blöja på natten och gjort det sedan jag var liten. Känner mig trygg med det. Inget fel om det är en trygghet. Har träffat en partner som har napp som vuxen när hon sover.

• nicke45

Hej jag är en kille som med använder mig av blöja både dag och natt. Det är svårt att hitta någon som godtar det. 

Svar på tråden Jag använcer blöja på natten