Erfarenhet av Goboken??
Hejj
Är det någon som har erfarenheten av goboken?
Vad det kostar varje månad?
Gillade ni böckerna man fick?
Är det svårt att gå ur medlemskapet?
Är tacksam för alla svar! :)
Hejj
Är det någon som har erfarenheten av goboken?
Vad det kostar varje månad?
Gillade ni böckerna man fick?
Är det svårt att gå ur medlemskapet?
Är tacksam för alla svar! :)
Jag tyckte det var helt ok. Var inget fel på det, hyfsade priser väl och inga problem att gå ur. Fast jag tyckte det var betydligt roligare att gå till en bokaffär och själv välja och vraka.
Samma här, roligt med paket, men väljer hellre köpa något själv för 200 kronor varje månad :)
när jag var med kosta det normalt 199kr i månaden, men ibland fick man med extra saker man fick betala för och då låg det nästan 299kr!
Böckerna är det inge fel på.. dotter tycker om dom. Och är anpassade för åldern.
DOCK! när jag valde att gå ut så försökte dom med att jag fått hem en massa paket som jag inte betalat för och annat skit, hamna hos inkasso och nästan KF men jag van i sista stund och nu har jag varit fri från dom ett tag... vet att fler har haft samma problem.
Så det är väl lite sådär 50/50 om man vill rekommendera dom eller inte....
Den erfarenhet jag har av Goboken är att dom ringer flera gånger om dagen och försöker pracka på mig deras grejer. Jag svarar inte ens.
Det suger att man inte kan NIX:a sin mobiltelefon
Böckerna är okej, men det är inte värt pengarna. Inga som helst problem att gå ur heller, så beställ välkomstpaketet om du vill och sen kan du gå ur och be dem radera dina uppgifter.
Okej. Tack för alla svar.
Har kollat runt lite, även här på familjeliv och de flesta verkar tycket att det är dyrt och inte speciellt prisvärt. Många verkar också ha svårt att gå ur :/ Känns kanske inte så kul att gå med då. Har nog tillräckligt med en dotter på 2 månader.
Hälften av böckerna är helt ok! andra är bara dåliga, tråkiga och dåligt gjorda...
Var med och tjorvade i MÅNADER att få gå ur! Dyrt blev det oxå....
Så NEJ jag rekommenderar dom INTE!
Köp ist på bokrea eller böcker ni verkligen gillar! :)