• sarakristin

Juni Juli mammor i värmland

Hej alla blivande mammor själv är jag i vecka 10+4  väntar mitt första barn och mår toppen ser fram emot UL om två veckor vill att det ska vara imorgon. Någon blivande mamma i värmlandstrakterna!

• Svar på tråden Juni Juli mammor i värmland
  • Mynta

Åh, en tråd för mig! Har visserligen BF 27/5, men räknar med att det blir en juni-bebis ändå.

Väntar mitt andra barn, har en pojke född i mars 2008. Var bor du? Vi bor på Herrhagen i Karlstad.

• sarakristin

BF för mig den 29 juni.  Bor på sundsta  :)

• UngMamma92

Bf för mig den 24 juni Glad Bor i Arvika/Sunne {#emotions_dlg.flower}

• Mynta
    UngMamma92 skrev 2011-12-05 20:12:06 följande:
    Bf för mig den 24 juni Glad Bor i Arvika/Sunne {#emotions_dlg.flower}

Åh, nu blev jag nyfiken på vem du är... Oskyldig Flyttade från Sunne i juli, är född och uppvuxen där.
  • UngMamma92

Haha, okej Tungan ute Bor bara i Sunne om veckorna när jag går i skolan Glad

• FiaV

Hej hej!! Väntar bebis i juli! Bor i Forshaga. Kul att hitta flera!-:)Skrattande

• Mynta

Hej! Ingen vidare aktivitet här, men det kan man ju ändra på. Är det ditt första barn?

• FiaV

Hej! Ja, det är mitt första!-:) Ser fram emot detta med spänning! Man vet ju inte vad det är man står inför.... Men såå roligt! Rolig planering! Några bra tips?-:)

• Cedergren90
    sarakristin skrev 2011-12-05 19:49:46 följande:
    Hej alla blivande mammor själv är jag i vecka 10+4  väntar mitt första barn och mår toppen ser fram emot UL om två veckor vill att det ska vara imorgon. Någon blivande mamma i värmlandstrakterna!
    Yes jag är född och uppväxt i Örebro. Väntar mitt första barn fredag 13 Juli :) Kul att det finns fler av oss gravida från samma trakter.

hur mår ni?
  • Willes mor

Herrhagen, Karlstad här! Har egentligen BF 9/8, men hoppas innerligt på planerat kejsarsnitt efter en riktigt jobbig förlossning för ett drygt år sedan. Inga krämpor utom trötthet och viss halsbränna, skönt. Hur är läget med er andra?

• Älskardig

Här vill ja va me.. Lite tidigt å gå ut än kanske, men ä bara i v.4+2 å BF den 27juli första barnet så ä spänd å i chock än, då ja fick veta detta idag

• MiaEnzi

fick nyss reda på att jag e gravid. bor i kristinehamn och är 26 år och detta är mitt andra barn 25/7 BF som de ser ut just nu

Svar på tråden Juni Juli mammor i värmland