Juni Juli mammor i värmland
Hej alla blivande mammor själv är jag i vecka 10+4 väntar mitt första barn och mår toppen ser fram emot UL om två veckor vill att det ska vara imorgon. Någon blivande mamma i värmlandstrakterna!
Hej alla blivande mammor själv är jag i vecka 10+4 väntar mitt första barn och mår toppen ser fram emot UL om två veckor vill att det ska vara imorgon. Någon blivande mamma i värmlandstrakterna!
Åh, en tråd för mig! Har visserligen BF 27/5, men räknar med att det blir en juni-bebis ändå.
Väntar mitt andra barn, har en pojke född i mars 2008. Var bor du? Vi bor på Herrhagen i Karlstad.
BF för mig den 29 juni. Bor på sundsta :)
Bf för mig den 24 juni Bor i Arvika/Sunne
Haha, okej Bor bara i Sunne om veckorna när jag går i skolan
Hej hej!! Väntar bebis i juli! Bor i Forshaga. Kul att hitta flera!-:)
Hej! Ingen vidare aktivitet här, men det kan man ju ändra på. Är det ditt första barn?
Hej! Ja, det är mitt första!-:) Ser fram emot detta med spänning! Man vet ju inte vad det är man står inför.... Men såå roligt! Rolig planering! Några bra tips?-:)
Herrhagen, Karlstad här! Har egentligen BF 9/8, men hoppas innerligt på planerat kejsarsnitt efter en riktigt jobbig förlossning för ett drygt år sedan. Inga krämpor utom trötthet och viss halsbränna, skönt. Hur är läget med er andra?
Här vill ja va me.. Lite tidigt å gå ut än kanske, men ä bara i v.4+2 å BF den 27juli första barnet så ä spänd å i chock än, då ja fick veta detta idag
va tyst de har blivit i denna tråden nu tycker ja ?? :-/
fick nyss reda på att jag e gravid. bor i kristinehamn och är 26 år och detta är mitt andra barn 25/7 BF som de ser ut just nu