Vad är ditt största bekymmer idag?
Att jag har foglossning och sammandragningar, och har en massa att göra inför imorgon -.-
Att jag har foglossning och sammandragningar, och har en massa att göra inför imorgon -.-
Höggravid, känner dunder förkyldningen är på g. Sonen har inget mer dagis så jag har honom hemma hela tiden nu =ingen vila för mig.
Varken orkar eller har tid att vara sjuk.
Att jag är ihop med världens största jävla idiot som inte bryr sig ett dugg om mig...
Att exet försöker hämnas för det jag har gjort
Att jag måste göra flera faser inom körkortsteorin innan onsdag för att få göra uppskrivningen men vet inte om jag hinner mellan jobb, barn och hus. Det där med att plugga har aldrig varit min starka sida, man ska ju faktiskt lära sig något också så man klarar riktiga teorin sen! Suck!!
Att jag måste berätta för chefen att jag är gravid, men vet inte hur jag ska lägga fram det...
Att jag är kär min vän och att han vill att vi ska ha en kk-relation. Att jag har massor mer att göra än mina kollegor och kan därför inte vara med i deras "fika-hela-dagen-innan-semstern" filosofi.
Att jag är alldeles för blåst för att klara körkortet. Läser och läser, men inget går in i huvudet :(
Att jag oroar mig för allt hela tiden. Är inte lycklig. Sånt mående kommer i perioder för mig.