• Mammzoy

Vågar jag hoppas igen? Hur snabbt kan det gå efter x?

Hej johanna ocj jojo. Här en till med ung samma siuation. Har en dotter född -08, började försöka få syskon för ett år sedan, gravid på första försöket som slutade i missafall. Gravid 6 mån senare, missfall igen, 3 månader senare graid igen- utomkvedes. Op bort högra för ca tre veckor sedan! Suck och pust när tar det slut!? Fick ingen rekommendation om att vänta ens en månad :) men konstigt nog har jag börjat småblöda nu, tre veckor efter op!

• Mammzoy

Nej cellgifter var inget de ens nämnde för mig. Men det kanske det ger om det är ganska tidigt. Mina äggledare var nära att spricka!

• Mammzoy

Håller m dig Johanna. Tiden går fruktansvärt långsamt!! Just nu känns det bara hopplöst. Har jag tur kanske jag är gravid till sommaren, det är ju ett halvår och är väl helt normalt. Tom snabbt om man tänker på att jag bara har en äggledare..... Men herregud, till sommaren.... Det är juhurlångt bort som helst!

Suck!

• Mammzoy

Hej på er.

Fick också tillbaka min mens efter ca 4 v. Äl runt jul och nu är mensen på g.

Vi körde på, först sa läkaren att vi skulle vänta en mens sen ångrade hon sig och sa att eg behöver man ju inte alls det!

Svar på tråden Vågar jag hoppas igen? Hur snabbt kan det gå efter x?