Ja, jag har haft trekant med en extra tjej vid flera tillfällen. Jag är bi så har såklart tyckt att det varit superhärligt att få vara med både en man o kvinna samtidigt.
Ingen av gångerna har varit det bästa sexet jag haft, att vara flera i sängen kan ju vara både negativt och positivt och personligen upplevde jag att det blev lite svårare att fokusera på att njuta helt eller att ge njutning helt och fler tankar. Man vill att alla ska känna sig lika delaktiga, ha det lika skönt osv osv.
Det är dock jättekul att ha testat och skulle jag hamna i sådana sammanhang igen där det finns tillfälle till trekant med en extra tjej eller extra kille skulle jag inte tacka nej. Min nuvarande partner är väldigt öppen och det är bland annat med honom som jag haft trekant innan. Det gick jättebra för oss, lite frågor vi gick igenom innan (typ känslor inför den andra tjejen) men har inte varit några problem efter det. Tror vi både ser tillbaka på det som
ett sexigt tillfälle som är kul att vi har Och kan gå tillbaka till i fantasier och så.