• Anonym (nyfiken)

någon som haft 3kant med extra tjej?

Jag och min sambo har pratat mycket om att ta in en tjej till i sängen. Detta är mest min fantasi. Jag fantiserar jämt om detta. Tanken gör mig väldigt upphetsad.

Så ni som testat skriv gärna några rader och berätta hur det var. Gjorde ni upp om några regler först? Även ni som är nyfikna får gärna skriva.

Ni som anser att trekanter är fel och bara har negativa saker att säga bör ej skriva i denna tråd.

• Svar på tråden någon som haft 3kant med extra tjej?
  • Wyrm

Jag och min sambo har haft en trekant med en "extra" tjej med. Vi satte inte upp några regler, utan det "bara blev så".

Jag tycker det var väldigt lyckat, men samtidigt nervöst. Tyvärr har det inte blivit av fler ggr.

• Nyfiken gul

jag har varit med om det två gånger med två olika par....

var mycket intressant kan jag ju säga...

hade inga regler just då utan vi körde mest med känsla, förnuft o respekt... vi visste var gränserna fanns utan någre speciella upgjorda regler eller försnack...

båda paren är goda vänner till mig o vi umgås lika mycket idag som då.... var singel då men idag är jag gift....

har inte gjort om det men skulle gärna vilja....

• Anonym (nyfiken)

puffar lite

någon annan som haft trekant?

• Anonym

Vi har inte haft det men vi pratar om det...
    men vi kommer troligen att ha det som fantasi.Det duger gott
    Men nyfiken är jag, och avis på alla som har prövat.

• Anonym (Ingen hitt)

Hej!
    Synd att man inte kan vara öppen i de här frågorna utan jämt måste vara anonym. Jag har prövat det mesta men det var ingen höjdare åt ngt håll. Förhållandet kraschade efter det pga svartsjuka och att det magiska mellan oss två var borta. Jag fantiserade men när det väl kom till verklignheten blev det pankaka. Gå på klubb och sök andra par. Det är avspänt och trevliga människor Dessutom tyckte jag att det inte blev så laddat nervöst. Att dra hem en granntjej eller grannkille eller par är inte så lyckat om man inte har erfarenhet sedan tidigare. Det är många inblandade. I fantasin är man alltid i centrum och det är ju då det är så bra;0) Lycka till. Tänk till och prata med din partner.

• AnnaLund

I tidigare förhållanden har jag haft det tillsammans med min kille. Nu när jag är singel har jag haft det med par några gånger. Skulle gärna vilja ha det lite mer för jag kan lova alla som inte har provat att det är rent fantastiskt att få både och samt att känna sig uppskattad och ompysslad. Angående blygheten så infinner sig den i början men sedan går det lättare. En variant är att gå ut med stay-ups och samtidigt som du börjar prata med ett par låter du kjolen glida upp lite så strumpkanten syns. Om paret inte genast blir mera talföra kan du lägga ner stötandet.

• Anonym

Jag har haft med både 2 killar och med 2 tjejer.

• Anonym

Har haft en extra tjej i sängen ett par gånger.. jättetrevligt! Det som är viktigt är att ni pratat igenom det noga före och bestämt vad som är "tillåtet" och inte, samt klargöra för er "extra" partner vad som gäller.... Det är oxå viktigt att båda är intresserad av grejen och inte bara den ena partnern...

• Anonym (me)

har också sån fantasi.. men vill hellre ara va me tjejen.. e ja homo? är man bi om man fantiserar såhr?

• Frippe76

jag har haft det 2ggr innan med 2tjejer

• IdaN

Hej
    vi har testat med ett par och det fungerade inte alls dom satta upp alldeles för många regler innan o det var prat om vad som skulle hända o inte hända o detta sprack totalt vi var välldigt bra vänner innan men nu anser tjejens man att vi har förstört hans fantasi bara för att allt blev så fel..men vadå klandra in oss för att hon inte vill..

men vi vill gärna testa med en singel tjej det tror jag är det bästa o inte sätta upp en massa regler innan låt det ske spontant o bestämm inget i förväg de e mitt råd..

• Anonym (Jossan)

Har haft det många gånger tillsammans med min kille. Både med extra tjej och extra kille. Föredrar nog extra tjej om inte killen är väldigt välutrustad och snygg för att kunna matcha min kille. Har en tjejkompis som ofta har sex med oss. Då har alla sex med alla. Har inga som helst problem med att killen har sex med henne. 

• SannnaB

Jag har haft trekant med ett par. Oftast leker jag och kvinnan och mannen får titta på. Ibland tar han oss och när han inte orkar mer så fortsätter jag och kvinnan.

• Anonym (Menage a trois)

Ja, jag har haft trekant med en extra tjej vid flera tillfällen. Jag är bi så har såklart tyckt att det varit superhärligt att få vara med både en man o kvinna samtidigt.

Ingen av gångerna har varit det bästa sexet jag haft, att vara flera i sängen kan ju vara både negativt och positivt och personligen upplevde jag att det blev lite svårare att fokusera på att njuta helt eller att ge njutning helt och fler tankar. Man vill att alla ska känna sig lika delaktiga, ha det lika skönt osv osv. 

Det är dock jättekul att ha testat och skulle jag hamna i sådana sammanhang igen där det finns tillfälle till trekant med en extra tjej eller extra kille skulle jag inte tacka nej. Min nuvarande partner är väldigt öppen och det är bland annat med honom som jag haft trekant innan. Det gick jättebra för oss, lite frågor vi gick igenom innan (typ känslor inför den andra tjejen) men har inte varit några problem efter det. Tror vi både ser tillbaka på det som
    ett sexigt tillfälle som är kul att vi har Och kan gå tillbaka till i fantasier och så.

Svar på tråden någon som haft 3kant med extra tjej?