Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

2barns: jag baka lussekatter och pepparkakor härom dagen och lyssna på julmusik :) blir att baka en ny sats pepparkakor i dag när jag städat klart , då den förra blev misslyckad.. Julmusiken OCH julmusten flödar här just nu... Julmust är en av mina cravings nu när jag är gravid.. Nom nom!!

• LillSnurr82

Jag ska ha i juni så juli trådarna har jag tyvärr ingen koll på :(

• LillSnurr82

2barns: jag fuska denna gång och köpte färdig pepparkaks deg och baka ut. Vi brukar alltid ha som tradition att samlas hela familjen hos mina föräldrar och baka pepparkakor. Det blir den 29/11. Så då brukar jag fuska hemma och köra på färdig deg :)

Mina cravings är julmust, clementiner och Kina mat haha! Men i dag hitta jag i frysdisken min favorit rätt som jag brukar äta på Kina restaurang, red curry kyckling med ris. Bara att steka i pannan , klart! Blir lite billigare än att springa och äta på Kina restaurang varje dag! Dock inte lika gott, men det får funka :)

• LillSnurr82

Åh glömde tropisk juice är också något som måste finnas hemma nu :)

• LillSnurr82

Du är helt klart värd någon bättre ludi om inget förändras. Finns garanterat fler killar/män där ute som inte bryr sig att du har 2 barn, häng tuttar och är skrynklig som du säger (vilket jag ej tror) du är fin som du är...

• LillSnurr82

Agnes somna vid 21 och vakna 8.00 ett uppvak då hon kom över till min säng. Skönt! I dag är det babysim men vi hoppar över det i dag då Agnes är så förkyld och vart i över en vecka nu :( lilla pluttan!

• LillSnurr82

2barns: hade du inget jobb innan du blev mammaledig som du kan gå tillbaka till?

Själv tänker jag börja plugga till förskole lärare efter att jag vart klar mammaledig med liten som är på väg. Men det är ju ett tag kvar :) VÄGRAR gå tillbaka till mitt jobb.. Usch !

Hoppas du hittar något bra och roligt jobb! Finns det mycket jobb i Danmark?

• LillSnurr82

MFJG: jo jag är gravid ska ha i juni. Sen är det några till som också väntar barn :) så bara att hänga på ;)

• LillSnurr82

Jag har inte heller kör kort och borde verkligen skaffa mig ett. Åker ju till stallet varje dag 2 mil fram och tillbaka. Antingen kör min sambo eller min mamma mig. Eller så åker jag med syrran. Kommer nog ta en sån snabbkurs nån gång. Kanske nu när hästen avlivas och jag får lite försäkringspengar för henne. Men får se, kanske måste vi lägga dom pengarna på annat.
    Har skrivit 2 gånger men kuggat, köra kan jag är just teorin jag har problem med.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !