Kram Ludi!!
Här har vi haft helveteskväll, natt och morgon! Är en mycket trött och grinig mamma idag, maken sover genom allt - förstår inte hur han kan? Hade redan knappt någon ork kvar när jag själv skulle lägga mig, så när lilleman körde igång igen så fick han hänga med in i vår säng där han oftast sover bättre när det är struligt. Någon timmes sömn innan han kör igång igen, gnissel, illvrål, böööööl. Ingenting dög förstås utom att låta han ligga på mage och jag har en handflata i svanken och masserar, runt, runt, runt. Kramp i armen, pausar, och lilleman kör igång - om han inte lyckats somnat, så sover (ellr jag försöker somna om) vi några minuter - så kör vi igång. Riktig orolig natt med andra ord, till slut körde jag i en armbåge på maken så han fick ta över att massera. Hade behövt massage jag med!
Hade önskat mig en lugn dag men icke, vi får besök mot kvällen och har en del att göra innan dess. Ska även hinna en sväng till det blågula varuhuset för att köpa lite förvaringsbackar till lillemans rum - han har mängder med leksaker. Sen slog det mig att han har det dubbla även på nedervåningen utspritt i backar i alla rum också. Vart kom alla leksaker ifrån? Och snart är det julafton med, hå hå ja ja!!