• LinnV

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Jag och en kompis hade pysseldag igår! Vi gjorde apelsinmarmelad med kanel och hallonkola och lakritskola som vi la i burkar och satte på fina etiketter och så. Vi tänkte ge bort i julklapp, hoppas det blir uppskattat istället för att köpa något litet som de iaf inte vill ha..

• LinnV
    LokesMammi skrev 2011-11-27 21:42:09 följande:
    Nej, det är han inte! Det är grönt o löst så nu får han banan o blåbär mixat på gröten. Så nu är bajset blått! haha
    Sixten fick curry igår så nu ser bajset ut som i början, alldeles gult Tungan ute hehe
  • LinnV

Sixten sov sin första natt utan uppvakt sen han var 3 månader!! Han somnade iofs 22.15 men sov enda till 6.45 så jag hann fixa klart frukosten tom. Helt underbart, vi känner oss båda två utvilade för första gången sen Sixten föddes

• LinnV

Inte konstigt att Sixten sov så gott förra natten. Igår när vi var på IKEA började han bli jätte grinig fast han sovit på vägen dit, han har feber, IGEN! Känns inte kul att släpa ut honom för att åka med Lina till skolan men har inget val.. Nu har han sovit sen 9 och jag måste snart väcka honom så vi kan åka och hämta Lina igen..

• LinnV

Vi fick snö i söndags men i tisdags smälte den igen.. Vill ha snö nu när det är dec

Grattis Anton  

• LinnV

Vi hade kalas för Sixten idag. Jag bakade tre olika kladdkakor, en med vit choklad och hallon, en mörk choklad med chili, en med mörk och mjölkchoklad med cornflakes botten! Riktigt poppis, alla tre. Men Sixten åt grädden och spottade ut resten. Han hatar alla sötsaker, det är väl ganska bra egentligen!!

I morgon blir min lilla prins ett år, så fort detta år har gått Hjärta 

• LinnV

Tack så mycket för alla grattis {#emotions_dlg.flower}

Jag har precis jobbat mitt första pass på 14 månader, kändes läskigt först men efter två besök kändes det som att jag aldrig varit ifrån jobbet

• LinnV

Jag vägde Sixten på ÖF idag, han vägde 13,6. Inte konstigt jag får ont i axeln när jag bär honom Drömmer

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !