Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Loke sov hos oss inatt o väckte mig halv sju. Han låg på rygg o slog knäna på min mage, jag vakna titta somna om, han gjorde samma sak igen, jag vakna titta upp somna o samma sak igen. hehe. Söt han är! Jag har sovmorgon o får gå upp innan sju! Blä! Men det positiva att kl är bara 9 o vi har ätit frukost o ska bara göra oss iordning sen ska jag o Loke ner på stan o titta på tivoli! =)

11/1-11 kom världens bästa bebis in i våran familj! mittlivsommamma-suzzy.blogspot.com<3
  • LokesMammi

Inte helt säkert att du var gravid heller, kan vara väldigt sen mens. Hade ngt som satt i vägen o sen när det kom en störtflod med mens så gjorde det ont! Det har jag varit med om! Vet inte om jag hade missfall eller väldigt sen mens. Men gjorde jävligt ont när blodet kom o det var klumpar och mycket! Det var innan Loke!

11/1-11 kom världens bästa bebis in i våran familj! mittlivsommamma-suzzy.blogspot.com<3
  • LokesMammi

Loke vägrar ligga i sin säng. Han gallskriker! Sträcker armarna efter mig.
    Undrar varför? Går bra o ligga i våran säng. Jag vill inte att han sover där. Men får väl göra det nu..........
    Plutten!

• LokesMammi
    3 barns mamma84 skrev 2012-04-07 21:15:46 följande:
    vad hjälper då ?
    Har du fakta om det ?
    Skulle bli tüsen glad av det ..
    Exakt det du skriver !!   
    Ingenting hjälper mot ischas.
  • LokesMammi

Då blir jag lite nyfiken, ni som verkar kunna "allt" =)
    För några år sen när jag gjorde abort i v 5+3 tror jag det var. När jag hade varit på toa o torkat mig så fick jag som en geleklump på pappret. Typ Yello. Genomskinlig. Det har jag trott varit fostret, men det var det inte då alltså......vad var det då?

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !