Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Ja fy kl 5 är ju lite väl tidigt din stackare, en riktig morgonmänniska har du fått;)!
Oliver går och lägger sig vid 19-19.30 och vaknar 7-7.30. Det är jag tacksam för kan jag säga.
Ja fy kl 5 är ju lite väl tidigt din stackare, en riktig morgonmänniska har du fått;)!
Oliver går och lägger sig vid 19-19.30 och vaknar 7-7.30. Det är jag tacksam för kan jag säga.
Cissi: hoppas det inte är ngn fara, jag hade blödningar med Oliver och bruna blödningar även i denna graviditeten under flera tillfällen.
Vilken ve är du i? Om du gått mer än 8 ve tror jag att blödningen är kraftigare och i följd med smärta om det är MF.
Cissi: nu såg jag att du redan skrivit att du är i ve 6 :)! Hoppas att det inte är ngn fara.
Mamma smurfen: usch vad jobbigt för dig och barnen:(. Fy fan alltså, att man inte ens ska kunna känna sig trygg att lämna sina barn hos barnens far. För jävligt helt enkelt. Hur gamla är dina söner? Slog ditt ex dig när ni var ett par?
Själv så har jag ett barn som skriker jämt och ständigt och jag förstår inte varför! Skälla funkar inte, då skriker han bara mer eller flinar. Prata med han och tala om att det känns jobbigt i mammas öron funkar inte heller. Han skriker även om han har all uppmärksamhet också så det är inte bara för att få uppmärksamhet. Någon som kan hjälpa mig och tala om varför han gör så? Håller på och bli galen!!
Cissi: hur går det för dig, blöder du fortf?
Cissi: åh nej vad tråkigt:(!
Smurfen: ja tyvärr tar alla sånna mål sån tid och det är inte så lätt som man kanske tycker det bör vara i vissa fall att få ensam vårdnad. Hoppas du får rätt i allt och att allt blir till det bästa.
Samma här: oliver blir själaglad om han får riva sönder servetter i tusen bitar eller tidningar, öppna förbjudna skåp, riva ner allt han kommer åt, suga på fjärkontroller och helst min iphone som ja numera inte kan stänga av.
Hans rum är inte fixat än, hela lägenheten är kaos pga att mannen jämt jobbar och jag inte orkar någonting, så olivers lekrum är just nu vardagsrummet.
Skrubbar golvet där varje morgon så att han ska kunna krypa fritt!
Vad är babblarna för något? Olivers favorit program är teletubbies, han älskar dom. Sitter helt förstenad framför tvn när de är på:)!