Inlägg från: Anairda |Visa alla inlägg
  • Anairda

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

former dramaqueen84 :) så ni inte tror jag är ngn ny okänd person :) passade på att byta bild!

• Anairda

Vi ska se seeking justice =) Har sett paranormal activity 1 med mannen råkade smälla till honom av rädsla. Sen dess vill han inte se fler skräckisar med mig hahahaha o jag vågar inte titta själv :P

• Anairda
    LillSnurr82 skrev 2012-01-22 10:27:48 följande:
    Har ju set fyran på bio redan så klar :) Nej orphan har jag inte sett men den måste nog ses nu :) är med i lovefilm så den ska hyras .. :) tack för tipset!
    Den är sjukt läskig! Sen älskar jag filmer där man aldrig kan lista ut slutet och denna är en av dem! =)
  • Anairda
    ludicrous skrev 2012-01-22 12:24:52 följande:
    The orhpan är väl originalversionen av barnhemmet?
    ingen aning aldrig sett barnhemmet. enligt imdb så släpptes barnhemmet 2007 och orphan 2009
  • Anairda

på tal om små barn små bekymmer... jag hörde ett bosnisk ordspråk en gång då jag var i Malmö och åt cevapcici. Hade lillan med hon var så snäll så. Vi började prata med herren bredvid och han tyckte hon var så snäll o rar. Visst sa jag, only in public! Då sa han "du vet hur vi säger om barn (med skönaste dialekten och brytningen), när dom är små dom suger din mjölk. När de blir stora dom suger ditt blod". Jag tror jag garvade en hel kvart där.

• Anairda

Grönt snor tyder på ökad mängd vita blodkroppar, ju fler vita bk desto starkare färg. Tyder på ngn slags infektion, vanligtvis virus :) grönt bajs kan betyda olika saker. Att det passerat tarmen snabbt el förkylning. Kan också tyda på intag av för mycket laktos :) lite olika men inte farligt!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !