Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Vad är du så rädd för?
Vad är du så rädd för?
Ring 1177 och hör vad dom säger.
Men är febern borta nu så är hon nog på bättringsvägen och börjar nog äta bättre snart. Hon får i sig välling iaf, det är ju bra :)
Anton har också smalnat jättemycket efter sina sjukdomar :(. Men hoppas det bror på att han har växt också och rör sig mycket
När anton var så dålig sa läkaren först att det bara var virus och bara härda ut, några dagar med feber senare hade han öroninflammation och fick penicillin och mollipect
Får Anton in en köttbit i munnen åker den ut direkt, han försöker inte ens tugga den men det kommer väl hoppas jag:). Köttfärs kan han äta och fisk äter han gärna iaf. Potatis är smaskens men grönsaker sådär ;).
Vi håller tummarna Aprilbarn!
Tråkigt aprilbarn! Men hade du senare äl så betyder det ju att du fortfarande kan blivit gravid denna månaden iaf:). Hoppas cykeln blir kortare nästa gång OM det blir nån:)
Vi började lite med stl 6 i up and go men sen blev han så smal så dom blev för stora, 5:or är det som gäller:). På natten har pampers 4+ och det funkar toppen än så länge.
Då kunde väl läkaren ta ett test där så du kan få hjälp med en gång istället. Sen vet han ju att du fick missfall nyss. Konstig läkare måste jag säga
Bra skrivet anairda:)
Hade han inte tid för ett gravtest idag? Hur lång tid tar det liksom. Och säger du att du inte är gravid så ska han väl inte lägga sig i mer ang det. Det är väl ditt eget ansvar om du tar starka mediciner.
Bara så du förstår nu, det är läkaren jag kritiserar inte dig
Starkt jobbat Malin!