Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Får du bara i henne vätska så skulle jag nog vänta till måndag och åka till vc, men säger som andra lita på din instinkt åk in om du känner att det är det inte går att vänta.

• LillSnurr82

Spännande April barn! Håll oss uppdaterade! :) lika nyfiken jag..

• LillSnurr82

Trist aprilbarn, men snart blir du gravid ska du se.. Var inte meningen denna månad bara!

Vincents mamma håller tummarna att h*n trivs och stannar kvar :) håller mina tummar!

• LillSnurr82

Kul Vincent mamma :)

Vart på kontroll hos bm nu. Är i vecka 32 nu:) exakt 2 månader kvar tills liten beräknas komma :) allt såg bra ut förutom mitt järn värde som bara låg på 108, så nu måste jag äta järn oavsätt mina hemorojjder och att jag blir hård i magen :( men fick ett recept på bättre hemorojjd salva i alla fall så kanske får bukt på dem trots allt :D
    Bäbis ligger med huvudet ner i alla fall men inte fixerat än.

• LillSnurr82

Nej det har jag inte testat. Ska testa blutsaft kombinerat med niferex få se om det funkar bättre..

• LillSnurr82
    Momalicious skrev 2012-04-17 21:53:57 följande:
    Eller nässelfeber? Eller är det när man bränner sig på nässlor? *känner mig blåst* Håller tummarna för dig Vincents mamma!

Nässelfeber är utslag ( ibland i kombination med feber tror jag) man får över hela kroppen av olika anledningar. Jag fick det som barn när jag åt apelsin eller chocklad. Min syster fick nässelfeber av en annan sjukdom. Det är i alla fall röda flammiga utslag över kroppen. Nässelsjukan har jag aldrig hört talas om, nässelfeber är i alla fall inget som smittar utan bara en allergisk reaktion i kroppen.
  • LillSnurr82
    3 barns mamma84 skrev 2012-04-17 21:29:23 följande:
    vad är nessel sjuka ??? det går på amadeus dagis nämligen nu . 
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥

Fråga dagiset, de borde ju veta vad det är för något om sjukdomen går där. Eller googla.
  • LillSnurr82
    April barn skrev 2012-04-17 22:28:52 följande:
    Håller alla mina tummar för dig vincents mamma!! Min mens har fortfarande inte kommit så nu är jag säker på att det var ägglossning jag fick förra tisdagen när jag fick sådan foglossning under dagen.. Vi har förövrigt en unge som är pigg som en lärka, han går upp 7.30 sover 20 min på dagen och somnar på kvällen 21.00 Mycket mystid tillsammans får vi iaf Vad kör ni för blöjstorlek nu? Vi har stl 6 på dagen och 8 på natten (Libero up&go) han kissar så mycket på natten även fast han inte dricker så mycket så vi fick gå upp från stl 7 och prova 8an nu haha
    ? MA v.18 -2009 ♥ Marcus 8 December 2010 - 3 560g & 55cm kärlek ღ MA v.9 -2011?

Oj vi kör fortfarande på storlek 4 i libero up and go. Större storlek skulle glida av henne, nästan så 4:an gör det..
  • LillSnurr82
    mamma smurfen skrev 2012-04-18 10:51:22 följande:
    Idag är det rättegång mot xcet ang pojkarna.... Den startade kl 9, sambon sitter med eftersom jag inte får, ska vittna kl 13 nämligen. Är så sjukt nervös så de finns inte, vill bara ha den här dagen överstökad, så vi kan gå vidare hur det än går, fast domslut kommer inte meddelas föräns om ca 2 veckor HATAR honom för den sitts han försatt oss i, HATAR honom ännu mer pga vad han gjort mot pojkarna!

Lycka till! Kram
  • LillSnurr82
    April barn skrev 2012-04-18 08:37:03 följande:
    Oj, den får han knappt på sig. Men vad märkligt för han ligger ju under viktkurvan och är ganska smal... Men jag tror det här med blöjstorlekar har mer att göra med vilken kroppsform de har. Moma, går man över stl 5 så är det inte så stor skillnad mellan stl 6,7,8 det är mest att uppsugningen blir bättre. Men sen är det stor skillnad på up&go och comfort fit, comfort fit blöjorna är mycket större. Men prova med up&go i stl 7 på natten de tycker jag funkar jättebra bara att Marcus har kissat så mycket så vi ville se om 8an var bättre (den var exakt lika stor som 7an)
    ? MA v.18 -2009 ♥ Marcus 8 December 2010 - 3 560g & 55cm kärlek ღ MA v.9 -2011?

Tror inte Agnes väger mer än 10kg, dessutom har hon gått av sig jätte mycket nu när hon vart sjuk. Väger typ inget känns det som när man lyfter henne :( men hon är en riktig tunnis min plutta i vanliga fall oxå.
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !