Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Tyvärr kom febern tillbaka nu när hon hade sovit middag:( låg på 39,2.. En till supp i stjärten så hoppas jag den sjunker igen.. Usch vilket skit!

• LillSnurr82

Ja det är typiskt , hon har ju bara haft feber en natt förut innan. Så hon får väl ta igen allt det nu känns det som.. :/

• LillSnurr82

Det är väl jävligt onödigt att tänka så? Och varför eller hur får du ryggont till cancer?

• LillSnurr82

Hel? Onödigt att oroa sig i onödan kan jag tycka

• LillSnurr82

Shit Agnes är trött. Hon vakna kl sex och ville upp men märkte själv att hon inte orka så hon somna om PÅ mig, vakna strax innan 9, fick då en Ipren ( febern vill inte försvinna , hon får upp till 39,5 grader så fort vi slutar med Ipren och Alvedon ) och en flaska välling, vi somna tydligen om. Jag vakna nu, då ligger hon fortfarande bredvid mig och sover så sött.. Klockan är snart 12.00..

• LillSnurr82
    Anairda skrev 2012-04-13 11:55:05 följande:
    Lillsnurr. Har hon haft feber mer än 3 dagar rekomenderar jag att ni bokar upp en läkartid. Kan vara tecken på ngn infektion. Hoppas inte men better safe then sorry

Vi var ju på barnakuten i förrgår, fick ju åka ambulans dit. Då kolla de efter infektion och det var det inte.
  • LillSnurr82

Tror det är tänder. Fått fyra kindtänder på samma gång typ.. Kör med nappen hela tiden i munnen och vill inte äta något som måste tuggas. I dag har hon vart feberfri so far, bara trött och hängig. Vid tre dagars feber får de prickar på kroppen när febern lagt sig, har inga sett än i alla fall.

• LillSnurr82
    thegoddess skrev 2012-04-13 21:31:30 följande:
    Får dom så hög feber då? Är säkert väldigt olika där med. Ronja har faktiskt inte haft feber utan spytt eller haft diarré inför tänder. Hoppas det snart går över.. Stackarn!

Vet ej, kan vara tre dagars febern med.. Såg nu i kväll att hon är ganska rödflammig/rödprickig på mage och rygg.. Men har ingen aning om hur prickarna ser ut efter tre dagars febern(?) kanske en kombination av lite olika saker- 3 dagars feber, tänder och förkylning.
  • LillSnurr82
    3 barns mamma84 skrev 2012-04-13 22:16:36 följande:
    Så här var elias när han hade feber på 41 i feber . han var prickig ÖVERALLT detta är en bild på hans mage .
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥

Liknande prickar Agnes har, men hon är intr svullen alls. Hon har haft feber en gång tidigare och det var pga tänder, hon är nog som jag var när jag mindre.. Fick feber bara jag var övertrött typ.. Får se hur hon ser ut och mår i morgon.. I dag har hon som sagt varit feber fri i stort sett hela dagen, fick lite feber nu på kvällen men annars har hon bara vart lite trött och gnällig..
  • LillSnurr82

I dag är Agnes helt prickig. Så antagligen 3 dagars febern kan jag tro. Vakna vid 7.30 var då uppe en stund och busa och fick välling sen kom hon självmant och la sig och sov igen med mig, vi vakna kl 11.45 i dag oxå :) skööönt :)
    Fick i henne 1 dl gröt nu. Hon har blivit så tunn dessa dagar, hon som annars är smal i vanliga fall.. Men det ända vi fått i henne har vart flytande, vatten , välling, nyponsoppa osv.. Får bli extra fet mat nu när hon piggar på sig och börjar äta igen.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !