Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Tyvärr kom febern tillbaka nu när hon hade sovit middag:( låg på 39,2.. En till supp i stjärten så hoppas jag den sjunker igen.. Usch vilket skit!
Tyvärr kom febern tillbaka nu när hon hade sovit middag:( låg på 39,2.. En till supp i stjärten så hoppas jag den sjunker igen.. Usch vilket skit!
Ja det är typiskt , hon har ju bara haft feber en natt förut innan. Så hon får väl ta igen allt det nu känns det som.. :/
Det är väl jävligt onödigt att tänka så? Och varför eller hur får du ryggont till cancer?
Hel? Onödigt att oroa sig i onödan kan jag tycka
Shit Agnes är trött. Hon vakna kl sex och ville upp men märkte själv att hon inte orka så hon somna om PÅ mig, vakna strax innan 9, fick då en Ipren ( febern vill inte försvinna , hon får upp till 39,5 grader så fort vi slutar med Ipren och Alvedon ) och en flaska välling, vi somna tydligen om. Jag vakna nu, då ligger hon fortfarande bredvid mig och sover så sött.. Klockan är snart 12.00..
Tror det är tänder. Fått fyra kindtänder på samma gång typ.. Kör med nappen hela tiden i munnen och vill inte äta något som måste tuggas. I dag har hon vart feberfri so far, bara trött och hängig. Vid tre dagars feber får de prickar på kroppen när febern lagt sig, har inga sett än i alla fall.
I dag är Agnes helt prickig. Så antagligen 3 dagars febern kan jag tro. Vakna vid 7.30 var då uppe en stund och busa och fick välling sen kom hon självmant och la sig och sov igen med mig, vi vakna kl 11.45 i dag oxå :) skööönt :)
Fick i henne 1 dl gröt nu. Hon har blivit så tunn dessa dagar, hon som annars är smal i vanliga fall.. Men det ända vi fått i henne har vart flytande, vatten , välling, nyponsoppa osv.. Får bli extra fet mat nu när hon piggar på sig och börjar äta igen.