Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi
    Stronza simpatica skrev 2012-02-26 15:02:59 följande:
    Suzzy: hade gärna fött naturligt men idet här landet är ks obligatoriskt om man tidigare gjort ett och det inte passerat mer än 2 år.

Jag är i ve 37+2. bf 16 mars.
    Jaha? För annars är det ju bra om man kan föda naturligt!
    Du får ringa läkaren imorgon o rådgöra! =)
    11/1-11 kom världens bästa bebis in i våran familj! mittlivsommamma-suzzy.blogspot.com<3
  • LokesMammi
    Momalicious skrev 2012-02-27 18:08:08 följande:
    Usch Elliot är sjuk. Han fick Alvedon vid 16.30, då hade han 38,3. Nu har han 38,2 och vi får inte i honom nånting, han verkar ha väldigt ont i halsen. Hosta har han också. Hoppas han dricker snart. Han drack lite välling för en timme sen och det är ju alltid nåt.. :(
    Om han inte dricker, ge vätska via spruta. Spruta vatten in i munnen.
    11/1-11 kom världens bästa bebis in i våran familj! mittlivsommamma-suzzy.blogspot.com<3
  • LokesMammi

Han är så törstig, så hungrig, så ARG! Fick 1dl välling o det var för lite! Arg han blev! Plutt :( Hoppas SÅ att han får behålla vällingen! Han sover nu igen. Hoppas på länge nu......

• LokesMammi
    Momalicious skrev 2012-02-28 10:38:51 följande:
    Jag har fått en jobbintervju! Så glad!! :D
    Är ett deltidsjobb, måndag till torsdag 16-21 som kundbokare. Passar mig perfekt. Hoppas jag får det!
    Momalicious skrev 2012-02-28 10:49:37 följande:
    Tack! Åh är så glad. Fast fick ångest när han frågade om jag kunde komma idag och jag inte kunde det. Åh. Men jag sökte jobbet i typ fredags och det var en dag efter annonsen kommit ut så förhoppningsvis är det positivt. :)
  • LokesMammi

Hej tjejer! Nu är vi hemma (läst igenom några sidor)!
    Läkaren på ronden sa att proverna som tog igår var jättebra o han har fått i sig en 1000ml dropp påse! Han ser piggare ut o verkar piggare, men är ändå trött!
    Nu ligger han o sover o har fått i sig 1dl välling! Ska få 1dl välling igen vid 15 tiden! Plutten! Hjärta
    Hoppas han inte kräks nu!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !