Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Samma här.. Men man kommer alltid på nåt lillan behöver. Kul att shoppa men nu har jag försökt trappa ner så allt blir använt.
Samma här.. Men man kommer alltid på nåt lillan behöver. Kul att shoppa men nu har jag försökt trappa ner så allt blir använt.
Aha ok. Hon är väl sällan här då så har nog missat henne. Ibland orkar man inte läsa tillbaka 10 sidor när man inte kollat på nån dag.
Hörde nåt om vattnet på Tjörn.. Va sambon som nämnde nåt om det.
Orust- tjörn känndes som det liksomvar nära varandra..
Skönt ni slipper det då...
Ja din Elias var då rejäl!
Tror första cellprov var vid 21 sen tror jag typ vart annat år. Jag fick aldrig kallelse så fick ringa själv. Andra gången gjorde jag i våras när jag satte in spiralen. Inte blivit kallad mån gång. ring och boka til hos bm eller gyn kostar 100 tror jag. Klart värt att kolla om man kan ha förändringar som syns tidigt.
Jo lite ont och blöder lite grann. Men går fort.
Vi förvällde/kokade våra trattar. La i fryspåsar och plattade till och frös. Nu kan vi bryta en bit vad vi vill ha.
Fördelen med att torka är att dom håller jättelänge. Prova lite av varje kanske.
Så det finns fortfarande lite kvar i skogen? Vågar man sig ut när dom skjuter älgar
I våras hos barnmorskan fick jag betala 100 kr. Kanske skiljer med åldern från olika landsting. Är helt säker på alla mina kompisar blev kallade runt 21. Men hur ofta är jag osäkert på
I tex Sthlm hittade jag nu gäller 23-49 år vart 3 e år mellan 50-60 var 5e år
Jag har helt enkelt snurrat till det med åldern där måste vart 23 om dom inte ändrat.
Att det kostar kan vara nytt med.
100 spänn e ju inte så farligt så sätt
Torkad svamp ska väl ligga i blöt ett tag innan den läggs i maten.