Inlägg från: April barn |Visa alla inlägg
  • April barn

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

HAHA jag måste bara visa en bild en vän till mig la upp på facebook. Städerskan på jobbet hade satt upp den

MA v.17 -2009 ♥ Marcus 8 December 2010 - 3 560g & 55cm kärlek ღ MA v.9 -2011
  • April barn

Jag tror man får ha med två stycken till FL här också, fast jag hade bara med sambon. Men byta partner får du ju göra som du vill Glad

Alltså det är inga vanliga argutbrott, han verkligen försvinner och blir helt okontaktbar under nästan 15 minuter. Han skriker så han får chippa efter andan, och jag måste hålla fast han för att han inte ska göra sig illa :( Försöker klappa på han och prata lugnt men det gör det bara ännu värre :/ Tror jag ska fråga om det på bvc. Läste endel att de kan vara frustrerade när de håller på att lära sig prata.. men det här är mer än frustrerad och arg...

Momalicious skrev 2012-01-24 16:19:21 följande:
    Hahaha kul bild! :)
    Verkligen haha, min humor Krya på dig från magsjukan!
  • April barn

Hmm ja kanske det, men det känns inte riktigt som kramper heller, men jag ska fråga om det ändå :/ ska ringa bvc sköterskan imorgon och fråga om det är något man behöver vara uppmärksam på.
    Jag funderar på adhd och så eftersom jag har det och det är ärftligt, men det skulle inte märkas på så små barn tror jag att jag läste....

thegoddess skrev 2012-01-24 17:55:15 följande:
    Den bilden har gått runt ett bra tag på fb... Nåt år typ.. Ja den är skoj!
    Haha jaha, jag har aldrig sett den förens idag. Trodde han tagit bilden själv Skrattande
  • April barn

Hmm jag hade inte ont när jag var gravid heller...

• April barn
    LinnV skrev 2012-01-25 13:21:54 följande:
    Vad glad för det Jag kunde inte gå många meter efter v.14 för jag hade sån foglossning. Blev sjukskriven för det v. 15.. Jag hade inte ont med första, inga problem alls. Men med Sixten hade jag alla fel..
    Nä fyy vad jobbigt :/ Men de säger ju att alla graviditeter är olika så nästa gång kanske du mår prima igen Skrattande
  • April barn

Vad kul med ultraljud lillsnurr :D

Vi ska kolla om det finns airbag på vår bil, men finns inte det tänkte vi ha Marcus fram. Han avskyr oftast att åka bil så det är bra om någon kan prata med han och ge han nappen osv annars gallskriker han sig igenom hela resan.. inte så kul... Annars hoppas jag den går att ta bort, sen när förhoppningsvis hans småsyskon kommer så kommer vi ha den fram :) Går den inte att ta bort får han väl sitta höger bak, men det hoppas jag vi slipper :P

• April barn
    Momalicious skrev 2012-01-25 15:18:02 följande:
    Jag har fått för mig att nästa barn vi får kommer vara en pojke haha. Har fått för mig att vi kommer få bara pojkar eller möjligtvis en flicka. Vet inte varför. Mig spelar det ingen roll, bara de är friska, men det hade varit kul att få en tjej nån gång :)
    Samma här spelar absolut ingen roll.. Känns också på något sätt som att alla kommer vara pojkar, men det kanske känns så när man redan har en.. Min mamma har tre flickor :D och jag har tre småsystrar (en på pappas sida) Skrattande
  • April barn
    Momalicious skrev 2012-01-26 08:55:10 följande:
    Jag tror också det beror på att man redan har en. Vi kan ju lika gärna få enbart flickor resten liksom haha. Men det är lite svårt att föreställa sig tycker jag. Men så fort jag tänker på hur nästa barn kommer se ut så får jag upp Elliot i huvudet haha ;)
    Ja precis, när jag var gravid med Marcus var det lixom självklart att det skulle blir en flicka eftersom jag tagit omhand så mycket om mina småsystrar kändes det mest naturligt. Sen blev jag typ oj en pojke hahaha. Jättekonstigt egentligen eftersom den enda skillnaden på att ta hand om en flicka eller pojke är hur man torkar dem vid blöjbyte

Idag ska jag ut och köra lite, får åka till maxi och storhandla inför helgen. Bra när man kan slå två flugor i en smäll haha Cool Dyngförkyld har jag blivit också, bihålorna är helt igentäppta så hela mitt ansikte känns uppsvullet Obestämd
  • April barn
    Momalicious skrev 2012-01-26 09:23:46 följande:
    Usch stackare! Min magsjuka avlöstes med skitont i halsen. Smakar var i munnen. Inte så fräscht. :p

Jag var helt inställd på pojke från dag ett. Så det var ingen överraskning så sett men ja, om man tittar på släktträdet borde vi få fler flickor än pojkar men man vet ju aldrig

Lycka till med körningen!
    Nä fy magsjuka och int i halsen, lider verkligen med dig :(

Tack, det var ingen hitt att köra i stan dyngförkylt rinner ur ögonen så jag knappt ser något

Marcus säger också blä till soptunnor och så med betoning på ä, sen har han börjat säga mera, ja han gallskrek mera och pekat på allt i affären idag, underbart att storhandla med småbarn Skrattande
  • April barn

Vi ska också ha tre, sen räcker det Tungan ute

Haha jag såg bilden såg kul ut. Skulle aldrig kunna ha Marcus i en sådan som han klättrar och slänger sig och kryper ur selar. Jag får sätta han i vagnen så kommer han ingen stans idag klättrade han och skulle sitta på matkassarna i vagnen, blev lite knöligt Tungan ute

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !