Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
HAHA jag måste bara visa en bild en vän till mig la upp på facebook. Städerskan på jobbet hade satt upp den
HAHA jag måste bara visa en bild en vän till mig la upp på facebook. Städerskan på jobbet hade satt upp den
Jag tror man får ha med två stycken till FL här också, fast jag hade bara med sambon. Men byta partner får du ju göra som du vill
Alltså det är inga vanliga argutbrott, han verkligen försvinner och blir helt okontaktbar under nästan 15 minuter. Han skriker så han får chippa efter andan, och jag måste hålla fast han för att han inte ska göra sig illa :( Försöker klappa på han och prata lugnt men det gör det bara ännu värre :/ Tror jag ska fråga om det på bvc. Läste endel att de kan vara frustrerade när de håller på att lära sig prata.. men det här är mer än frustrerad och arg...
Hmm ja kanske det, men det känns inte riktigt som kramper heller, men jag ska fråga om det ändå :/ ska ringa bvc sköterskan imorgon och fråga om det är något man behöver vara uppmärksam på.
Jag funderar på adhd och så eftersom jag har det och det är ärftligt, men det skulle inte märkas på så små barn tror jag att jag läste....
Hmm jag hade inte ont när jag var gravid heller...
Vad kul med ultraljud lillsnurr :D
Vi ska kolla om det finns airbag på vår bil, men finns inte det tänkte vi ha Marcus fram. Han avskyr oftast att åka bil så det är bra om någon kan prata med han och ge han nappen osv annars gallskriker han sig igenom hela resan.. inte så kul... Annars hoppas jag den går att ta bort, sen när förhoppningsvis hans småsyskon kommer så kommer vi ha den fram :) Går den inte att ta bort får han väl sitta höger bak, men det hoppas jag vi slipper :P
Vi ska också ha tre, sen räcker det
Haha jag såg bilden såg kul ut. Skulle aldrig kunna ha Marcus i en sådan som han klättrar och slänger sig och kryper ur selar. Jag får sätta han i vagnen så kommer han ingen stans idag klättrade han och skulle sitta på matkassarna i vagnen, blev lite knöligt