Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

jo min mamma brukar faktiskt följa med till stallet och mocka till min häst. Men vissa gånger åker jag till stallet med min syster och då mockar jag själv och hon mockar till sin häst. Hon är ju höggravid (får barn vilken dag som) så känns inte bättre att be henne. Men skulle det bli allt för tungt så finns det mocktjänst i stallet om man vill, men då kostar det ju extra/mån.

• LillSnurr82

Ja det är verkligen jätte kul att vi får barn så tätt.. :)

• LillSnurr82

Nu har vi vart och kollat på en lägenhet, mitt i stan :) och jag är helt såld ! En 3:a på 97kvm hoppas vi får den.. Ser lovande ut då vi visst var bekanta med dem som bor där nu :D i så fall flyttar vi redan första helgen i mars:)

Nära både mitt jobb, Niklas jobb och mina föräldrar :) nära till gym och simhall.. Och Linköpings stolthet stångån :D

• LillSnurr82

Ja usch så himla jobbigt ludi:( styrke kramar till dig!

• LillSnurr82

Här är en trapp älskare oxå :) har ju en trappa hemma. Men grind både uppe och nere. Men så fort grinden nere är öppen så är hon mega snabb att springa till trappen och klättra upp, snabb att komma upp är hon med :D så man är noga med att stänga grinden , men ska man ner för att bara hämta något lämnar man den ju öppen för svårt att öppna den om man bär saker.. Dock stänger jag ALLTID grinden uppe då hon är där..!!

• LillSnurr82

3 barns:???

Här känns det jävligt långt bort med husköp alltså :( så jäkla trött på att flytta så jag vet snart inte vad jag gör... Flytt nu sen tror jag vi stannar där ett par år i alla fall..

• LillSnurr82

TJOHOOO vi fick lägenheten :) ska nog skriva kontrakt redan i dag:) :) :) super glad!!!

• LillSnurr82

Spännande moma , håller tummarna.. !

• LillSnurr82

Ja vi har kallhyra nu, det suger vintertid. El och värme har gått på mellan 2500-3000:-/mån plus en hyra på 5000:-. Sen bor vi ca 7km utanför stan så bilen använda mycket och även mycket buss. Nu får vi större med en hyra på 7000:-/mån och eftersom vi nu kommer bo mitt i stan så behöver man ju inte räkna med bil och buss kostnader så blir billigare och bättre nu.

ALDRIG mera kallhyra om det inte är eget hus känner vi!

• LillSnurr82

Åååhh herre Gud vad jag stör mig på personer utan barn som yttrar sig om hur man ska uppfostra barn och hur många barn man ska ha och hur långt det ska vara imellan dem.. Suck! Har ni inga barn håll tyst! Jag/vi accepterar att ni inte har några barn eller inte vill ha några barn, acceptera då hur andra gör och väljer.... Så ville bara avreagera mig lite.. Haha.. Nu ska jag sova i morgon blir det skriva lägenhets kontrakt och sen busfabriken för första gången med Agnes sen hoppas jag att sambon vill bjuda oss på thai mat på stan :D

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !