Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Här ska man anmäla sig 6 månader innan för att vara garanterad plats :)
Här ska man anmäla sig 6 månader innan för att vara garanterad plats :)
Är Euroshoppers blöjor bra? Köpte ett paket idag, kostade bara 30 (!) spänn för 50 blöjor så är det värdelöst kan man ju slänga det.
Ska jag göra. Ska byta efter han sovit men hittills har det inte läckt. Tyckte de kändes lagom tjocka och väldigt mjuka. Dessutom rymliga. Köpte 9-18 kilo och de är större än pampers i samma storlek.
Min utvärdering: helt okej. Känns som liberos gamla blöjor.
Vad är det i blöjorna till skillnad från typ pampers då?
Jag bryr mig inte så länge Elliot inte blir röd eller nåt. Köper bara ekologiskt om det inte finns annat eller om det råkar vara det liksom. Jag kör mer på att vara ekonomisk :)
Hälsa är viktigare för mig med, men han har ju inte reagerat på det. Dom hade nog inte fått sälja blöjor om det var farligt ;)
Jag tycker att de flesta våtservetter luktar så konstigt. Typ kemiskt och äckligt. Använder de dock när vi är iväg om det inte finns vatten i samma rum.
Åh, högskoleprovet kommer gå käpprätt åt helvete. Dom har ju ändrat provet så det fokuserar mest på det jag är sämst på - matte. Känns som 350 kronor i sjön. Fan. Har redan börjat planera för jobbsökandet i vår. Dumma mig som är en sådan pessimist men känns kört nu.
Oh kappahl har öppnat en webshop! Litet tips!
Fick både sms om 25 % i fysiska affärer och mejl om 20 % på nätet. Toppen ju.