• LinnV

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Vad tråkigt! Jag lider med er som fått MF/MA! Hade jag inte fått mitt MF hade jag varit i v. 25 nu

• LinnV

Eftersom Sixten är så liten så uppskattar ju inte han paket så mycket än så vi ska bara köpa en stol/fotölj från jysk. Han kommer iaf få så mycket från släkt och vänner! Men i julklapp ska båda mina barn få varsin dalahäst med deras namn på. Vi bor ju i dalarna så är nästan ett måste

• LinnV

Vilka sötisar vi har Vår bärbara har gått sönder så måste köpa en minneskortsläsare innan jag kan lägga in kort på datorn och här inne!

Jag är helt slut, Sixten har gnällt sen vi vaknade i morse. Han har inte feber men är förkyld och hängig. Lite för pigg för att bara vara hemma men för sjuk för att åka och leka.. Johan kom precis hem så jag får ta det lite lugnt!

Sixten har iaf lärt sig att ta sig i och ur både säng och soffa utan att ramla!  

• LinnV

Har fått en mail från Linas skola idag att det inte blir något luciatåg Stod inte varför, så grymt besviken. Det är ju hennes första år i skolan och hade verkligen sett fram emot det. De ska bara ha vintermarknad med korv och lotter osv.. Har skrivit ett arg mail till rektorn så hoppas jag får svar, antar att jag iaf får vänta till på måndag..

• LinnV

Härligt moma!!

Jag har slängt ihop en kycklingpaj jag tänkte vi skulle äta med då gick Johan och Sixten och la sig i sängen och somnade båda två. Haha, vilket trevligt middagssällskap... 

• LinnV
    Momalicious skrev 2011-11-12 16:59:54 följande:
    Haha, taskigt. Men då får du ju matro iaf ;)
    Vi håller på med en lasagne. Längesedan vi åt det. :)

Jag har såå ont i ryggen. Har storstädat här hemma idag. Märks att graviditeten satt sina spår. Måste verkligen börja träna!
    Men jag kan inte äta själv så får vänta på de Tungan ute Åhh vad gott, det har inte jag gjort på länge heller!

Jag har köpt en beg. crosstrainer som jag tränar på 3 ggr/vecka * 30 min. Det har gett reslutat efter en månad bara, starkare rygg och ben och minus på vågen  
  • LinnV

Åhh, jag ska börja jobba igen!! Fast bara i en av de tre grupperna jag varit i förut Det är en ny chef som sa att hon hade hört en massa gott om mig och ville verkligen att jag skulle börja igen. Så på onsdag ska jag gå en intro kväll för att komma in i det igen Känns super skönt! Jag och Johan kommer gå om varandra en del men det är det värt, då kan vi slippa dagis ett tag till!!

• LinnV
    3 barns mamma84 skrev 2011-11-14 21:28:51 följande:
    Håller med Ryder så FORT jag skriver något eller gör något i misstag ja DÅ JÄVLAR ska alla ni hoppa på en så jävla jobbigt förstår ni vad fan ni håller på mig och här ska jag hålla min mun så fort jag skulle säga något ja då hoppar alla i tråden på mig men så fort någon skulle lämna tråden ja då är massa ''ååååh varför då vi kommer att sakna dig''
    Det är inte jag som kommer med dålig stämmning här inne utan ni vissa av er och JA ni vet vilka ni är som ger denna hämska skittråden !!!!
    Varför är det alltid jag jag jag vad fan har jag gjort er !!!!!!!!!!  
    Nu är det faktiskt du som ska ge dig!

Du har påtalat flera gånger innan att ni fortfarande inte har sänkt sängen och att Elias ställer sig upp i sängen. Då har vi alla sagt att det vore bäst att du sänkte innan det hände en olycka men du lyssnade inte. Klart vi blir upprörda när vi har sagt åt dig flera gånger. Det kunde ha gått riktigt illa för att ni inte orkade sänka vilket tog mig 5 min på våran säng!

Jag blir sällan upprörd på forum men nu får du ge dig!! 
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !