Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Typiskt ;)
Marcus har börjat med att ta ur nappflskan och pussa mig på munnen innan han somnar
Nej jösses nu får jag rusa i säng annars kommer jag aldrig upp imorgon, god natt!
Bästa middagsluren får man i häng gungan
Vi sökte redan i sensomras men det är för att det är 1 års väntetid på det kooperativet han ska gå på, han kommer nästan garanterat få en plats nu i aug men vi får se om han börjar då eller till vintern
Idag tog sambons mamma med han på bio efter jobbet när vi hade tänkt att ha barn ledigt och gå på bio tillsammans nästa helg jag har aldrig några tillfällen att bara gå och göra sånt... Urs nu låter jag jättebitter men tyckte det var lite tråkigt , känns inte så kul att åka iväg när han precis varit där ...
Marcus äter havregrynsgrötgröt runt 18.30-19.00 och sen får han en flaska med fibervälling på kvällen och en vid 07.30 på morgonen när vi går upp :)
Urs inatt ska Marcus sova borta för första gången, hemma hos min mamma. Jag känner verkligen inte att "vi" är redo att han ska sova borta än, men fanns inget annat att göra, ska på riskettan jättetidigt imorgonbitti. Blä hoppas han sover gott Känner mig lite hönsig och oroar mig säkert jättemycket helt i onödan men det känns så konstigt att han ska vara borta så länge och på natten
Krya på dig moma, tråkigt att vara sjuk så mycket :(