Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Antar att dom menar vattenkoppor?

• Karttikeya

Strl 6 både på comfort fit o up & go. Jag upplevde att femman inte höll inne kisset och bytte till strl 6, har inte läckt än =)

• Karttikeya

Ohmy, dramaaa. =) Med tanke på hur många gånger du, 3barnsmamma, "hotat" att lämna förut lär du ju inte göra det nu. Som sagt, alla har ju rätt att vara här lika mycket men man börjar ju undra när du kommer med alla möjliga sorters påståenden och tror att du är gravid jämt... Förövrigt bra skrivet av anairda.

• Karttikeya

Nu väger jag 102,6, snart tvåsiffrigt! WOAH! =) -15 kg nu, börjar känna mig liiite stolt =)

• Karttikeya
    LinnV skrev 2012-04-19 20:49:46 följande:
    Här går vågen också ner -5 kg just nu! Vill helst gå ner lika mycket till men är inte så motiverad om jag kanske blir gravid om en månad :-P

Wii va kul! =)
  • Karttikeya
    Stronza simpatica skrev 2012-04-20 08:49:53 följande:
    Grymt jobbat Malin, nu blir jag imponerad!! Måste också ta itu med det, är inne i en mega sockerberoende fas och bakar nästan varje dag ... Inte bra. Ska sluta på måndag. Men börjar inte banta förrän jag slutat amma helt. Bra ursäkt va??:)

Tack! Tycker inte du ska hetsa med att sluta. Njut lite och kör igång sen när du är mer motiverad

• Karttikeya

Jag lägger mig ALDRIG innan 23.. Men har fått så minskat sömbehov så 23-06 räcker. Oftast.

• Karttikeya

Håller tummarna för dig Aprilbarn =)

Tim säger inte mycket han heller, men han tjötar nästan oavbrutet på sitt eget språk.. Han härmar däremot det mesta i djurväg. Men tvåordsmeningar har han inte börjat med än.. Inget som jag förstår i af =)  

• Karttikeya
    Momalicious skrev 2012-04-21 19:19:18 följande:
    Elliot har väldigt långa utlägg och monologer men man fattar inte mycket. Man börjar märka nu att han blir riktigt frustrerad ibland eftersom vi, främst Tomas, inte fattar vad han vill alla gånger. Jag är bättre på att läsa av honom och veta vad han vill men han blir liksom arg direkt eftersom han vill kunna uttrycka sig men han är inte riktigt där än, stackarn.

Ja, sån blir Tim också. Men vi är lika usla på att förstå honom båda två, haha.. Däremot så är han duktig på att visa vad han vill istället. Men oj, vilken frustration det är ibland =)
  • Karttikeya

"Fick lägga mig på rygg då jag berättade att jag hade väldigt ont i ryggen och började känna och trycka och insåg att den hade gått urled men min läkare hade sagt att den bara var ''nerv i kläm'' Men det fixade han med skönt faktist. " ??!!!!!

Vad hade gått urled?  

"Fick en ny tid 30/4 som jag då ska få fram svar och sen blir det vaginal undersökning för att se varför jag blöder så kraftigt. "  

Du hade väl slutat blöda? 
    Ni hade ju haft sex minst tre gånger o grejer för att du inte blödde nåt efter missfallet?

Begriper mig inte på dina inlägg..    

• Karttikeya
    thegoddess skrev 2012-04-24 15:23:50 följande:
    Är det nån som brukar sitta vid datorn som vill starta grupp på fb i stället. Jag hänger gärna på isf för detta gör mig nervsjuk!!!!

Jag håller med.. Jag startar gärna en.
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2012-04-24 15:26:09 följande:
    Jag hänger på! Om det inte är en öppen grupp!

hemligt hemligt =)
  • Karttikeya
    April barn skrev 2012-04-24 15:39:39 följande:
    Någon här som är bra på det där med skatteåterbäring?
    Både jag och sambon e-deklarerade samma dag som det öppnade på internet men fick ändå hem papper om att deklarera??
    Borde jag ringao§ch fråga om de fwått

Nej, dom "måste" skicka så det är helt i sin ordning Bara att inte bry sig om papprena om du deklarerat färdigt online =)
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !