Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Antar att dom menar vattenkoppor?
Antar att dom menar vattenkoppor?
Strl 6 både på comfort fit o up & go. Jag upplevde att femman inte höll inne kisset och bytte till strl 6, har inte läckt än =)
Ohmy, dramaaa. =) Med tanke på hur många gånger du, 3barnsmamma, "hotat" att lämna förut lär du ju inte göra det nu. Som sagt, alla har ju rätt att vara här lika mycket men man börjar ju undra när du kommer med alla möjliga sorters påståenden och tror att du är gravid jämt... Förövrigt bra skrivet av anairda.
Nu väger jag 102,6, snart tvåsiffrigt! WOAH! =) -15 kg nu, börjar känna mig liiite stolt =)
Men nu är det hårdplugg som gäller, c-uppsatsskrivande =)
Tack alla!
Vad mysigt Suzzy, Tim är också väldigt gosig! =)
Jag lägger mig ALDRIG innan 23.. Men har fått så minskat sömbehov så 23-06 räcker. Oftast.
Håller tummarna för dig Aprilbarn =)
Tim säger inte mycket han heller, men han tjötar nästan oavbrutet på sitt eget språk.. Han härmar däremot det mesta i djurväg. Men tvåordsmeningar har han inte börjat med än.. Inget som jag förstår i af =)
"Fick lägga mig på rygg då jag berättade att jag hade väldigt ont i ryggen och började känna och trycka och insåg att den hade gått urled men min läkare hade sagt att den bara var ''nerv i kläm'' Men det fixade han med skönt faktist. " ??!!!!!
Vad hade gått urled?
"Fick en ny tid 30/4 som jag då ska få fram svar och sen blir det vaginal undersökning för att se varför jag blöder så kraftigt. "
Du hade väl slutat blöda?
Ni hade ju haft sex minst tre gånger o grejer för att du inte blödde nåt efter missfallet?
Begriper mig inte på dina inlägg..
Bli vän med mig på FB om ni vill va med! =) Malin Ringström heter jag.