Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

LillSnurr82 skrev 2011-12-15 14:25:39 följande:
    Något stort i Agnes liv har hänt ! Hon bajsa i toan för första gången i dag :) hon har vart naken hela dagen, hon älskar att inte ha några kläder och blöja på sig.. Sen såg jag hur hon stod och klämde då sprang vi in på toa, och plopp sa det i toan :) stolt mamma!
    Va roligt! Loke sitter på pottan varje dag o har gjort det nu i några veckor! Så kul när det blir resultat. Blir inte det varje dag dock.....
    Ja, som du sa svårt o veta när dom kissar, men jag passar på när han vaknat o när han ätit!
    Man får göra som typ med en hundvalp. Man rastar dom när dom sovit, ätit, druckit vatten, lekt.....
    Får göra samma med barnet! hehe
    11/1-11 kom världens bästa bebis in i våran familj! <3
  • LokesMammi
    Mama Jessie skrev 2011-12-15 17:03:34 följande:
    39 feber hade han så det var väl inte så konstigt att han vill sova:). Kommer reaktionen från sprutan så fort? Sköterskan sa att det kunde komma imorn
    Olika på olika barn. När Loke fick första sprutan fick han feber samma dag! =)
  • LokesMammi

Håller på o kokar dillkött här, ska se om Loke gillar det imorgon! =)

• LokesMammi

Jobbar också hela helgen. Ska jobba lite i jul också.

• LokesMammi
    3 barns mamma84 skrev 2011-12-15 18:00:32 följande:
    För då har han fått det bättre och få det nu än senare .
    Även fast man har fått det en gång så kan man få det igen. Beror på hur mkt koppor man får! Jag fick vattkoppor när jag var 12 år (enda barnsjukdomen jag haft) o jag hade MASSOR av koppor! På min 12års dag! :(
  • LokesMammi
    ludicrous skrev 2011-12-16 08:50:53 följande:
    Här är det brant nerförsbacke.
    En vecka innan jul o Emils födelsedag..... Och vi ska gå isär.
    Det gör ont. Jätteont. Trots att jag vet att det väl måste göras.
    Usch o fy va tråkigt! Men är det inte bra så mår inte barnen bra o då är det den enda utvägen! Även om det är tråkigt o ledsamt!
    Tur du har oss o prata av dig på o kasta skit på! Skrattande

Vi har haft underbara nätter nu. *peppar peppar*  5hela nätter! Jag är trött!
    haha
  • LokesMammi
    LillSnurr82 skrev 2011-12-16 18:33:41 följande:
    Nu har jag vart på ultraljud :) allt såg fint ut och det lilla livet sprattla runt där inne :) bf blev den 17/6 är alltså i v 14 (13+4) i dag :) ååh är så lycklig!
    *myys*
  • LokesMammi

Trött man blir på karlar! Är så sur på min sambo nu! Är fan bättre o bo själv! Han kan fan aldrig komma ihåg nånting!!!!
    Har sagt sen länge o mer än en gång att vi ska till en arbetskamrat idag (hennes dotter är 15dagar äldre än Loke) för hennes sambo har 30års fest idag! Han sa häromdan att han ska till Sala på julbord idag! (ligger typ 30min bilväg härifrån). Blir så jävla förbannad! Dom bor på landet några mil utanför stan så man kan inte direkt gå dit o bussen går inte på helgen. Senaste gick vid 14 o nästa vid midnatt. Så nu blir Loke o jag hemma ist! O han är inte på bästa humöret han heller! ÅÅÅHHHH!!!!!!
    Fan vilken jävla dag!
    O så har jag ingen choklad hemma heller som jag kan moffa!
    Demon

• LokesMammi

Så fint med snö! Hoppas att det ligger kvar nu iaf 2 veckor......men sån tur har man väl inte! Ska leka lite i snön imorgon innan vi besöker öf. Dom har säsongsavslutning på tisdag o då är vi på babysim, så vi får önska dom god jul imorgon ist! =)

Kokade julskinka igår o klädde granen idag. Vi fixade den medan Loke sov. Han fick stora ögon när han vakna sen! hehe. Vi sov till nästan tio idag o sen sov han till drygt halv tre. Så vi har inte kunnat lekt i snön idag!
    Han har faktiskt sovit hela nätter hela denna vecka! Så skönt!

Våran gran.

• LokesMammi

Vi har mkt snö! Fast det är för varmt ute så det är slaskigt! Men snöigt! Så skönt! =)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !