Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Grattis till Marcus Elias och Agnes !
Grattis till Marcus Elias och Agnes !
Ser många likheter mellan vanja och Ronja i språket. Så dom är nog på samma nivå.
Hur sjutton kommer era upp i soffan? Ronja är kanske för kort eller så har vi hög soffa.
Jenni: fick oxå fånga Ronja några gånger när hon ramlade från kuddar på ÖF. Hihi
Grattis moma!! Vad kul!
Jag är bara glad att hon inte kan ta sig upp i soffan så sätt. Hon älskar att leka i soffan. Har börjat slänga sig bakåt så man får va med!
Duktiga dom är!
Ronja kommer gående med en bok. Ska vi läsa så får du sitta hos mamma säger jag. Jag sitter skräddare på golvet. Hon snurrar runt, backar och sätter sig i knät. Hon bläddrar snabbt ska det gå... När hon stänger boken säger jag slut och Ronja säger tutt!! Haha
Moma: fick du sys efter du fött? Jag tycker oxå det är obekvämt både med tampong och när vi har lite tid i sängkammaren känns det inte som innan. Jag blev sydd endel.
Ja exakt! Kanske skulle bett dom visa betygen innan dom sydde
Jag hatar binda då det blir så kladdigt och äckligt. Så har tampong ändå. Men bekvämt är det icke.
Ronja har ett par i 19 men stövlat i 21 får hon i julklapp plus att hon fått ett par 22. Men dom är super stora än. Ska köpa ett par kängor i 20 eller 21 med
Ok.. Hoppas det blir bättre nu då.
Nån som vet om en graviditet kan utlösa en allergi? Jag tål tydligen inte städmedel numera. Öl får jag klåda av och knallröd på hela halsen