Inlägg från: Stronza simpatica |Visa alla inlägg
  • Stronza simpatica

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Moma: vadå fritt fram till året du fyller 23?? Fan vad orättvist!! När jag var ung var det fram till året du fyllde 18.:(

• Stronza simpatica

Hej tjejer,
    Vaknade i morse och sprang till toan och spydde pga halsbrännan:(! Köpte gaviscon.

Iväg till sista ulet där oliver fick ett hysteriskt utbrott och var helt otröstlig, ingen aning om varför då han nästan alltid är glad. Han somnade till slut iaf i bilen oj när han väcktes när vi var hemma var han sitt glada jag igen.:)

Hon väger ny 2690g och den
    1 mars får jag äntligen träffa min dotter:)!

Somnade med sonen i famnen när vi kom hem och vaknade 22 av att halsbrännan fick mig att spy i min hand och sen på toan. Blä så fräsht!

• Stronza simpatica

Jess:
    Har i går kväll börjat få starkare mensvärk som går i intervaller på några min. Inte så illa som när jag har min värsta mensvärk( men har ju hemsk sådan med), men tillräckligt för att jag inte kan koncentrera mig på annat och måste andas igenom dom. Hela magen blev öm med och gjorde ont när jag rörde mig.
    Är detta förvärkar eller vad? De avtog efter ett tag efter jag lyckats somna och sen på natten kom de emellanåt men inte lika starka och ofta. Nu har jag lite från och till och känner att jag måste bajsa hela tiden.
    Hade ju inget sånt här med oliver eftersom jag aldrig kom så långt. Vet ngn vad detta kan vara?

• Stronza simpatica

Oj oj oj kanske skall Kontakta min läkare då. Är ju inte meningen att det skall starta innan snittet. Gått hela natten och dagen idag på toa och bajsat. Innan mådde jag alltid bra av att vila i sängen men nu får jag halsbränna så fort jag lägger mig ner och ont i ryggen och måste sätta mig upp.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !