Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Men herregud, varför en till? Nu har vi ju en fungerande.. Åh suck.

• Momalicious

Det hoppar ju in/ut folk jämt, därför är det ganska irriterande om man ska ha med alla i ts för det är alltid nån som saknas. Dessutom kanske man inte känner sig så välkommen om man hoppar in och "alla" står i ts.

• Momalicious

Fast det är ju jättemånga i listan som inte är med. ÄlskarNova, Emelle, Ninni81(?), iväntanpåsyskon osv. Nu har vi ju en fortsättningstråd.

• Momalicious

Påvägmotsyskon var visst med, kolla i tråden om du inte kommer ihåg. Älskarnova skrev för några veckor sedan.

• Momalicious

Vi fick också på vårt förstaval. Så skönt! Är dagiset närmast oss, tar typ 5 min att gå.

• Momalicious

Jag börjar förhoppningsvis plugga i januari, annars kommer Elliot gå 15-timmarsveckor. Men jag hoppas såå att jag kommer in. Högskoleprovet på lördag. Ska plugga imorgon tänkte jag.

• Momalicious

Som det är nu har jag inte alls ångest. Det kanske kommer, vem vet. Men det är ett bra dagis här och han kommer ha två kusiner där, en på samma avdelning. Jag är så himla sugen på att komma ut igen. Har gått hemma sen början av juni förra året så jag är rätt trött på det.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !