-
Momalicious skrev 2012-02-04 12:10:05 följande:Sambon har en kompis som bor där uppe nånstans, kommer inte ihåg var men typ Umeå. De hade -41 grader idag haha. Varmt och mysigt ;)
-
Nej rökning dissar vi väl Aldrig varit rökare, så kan inte förstå beroendet. Men jag slår ett slag för rökfrihet! Finns ju liksom inga fördelar, men det vet ju alla! ^^
Gaah, tränade för tredje dagen idag, fjärde i morgon. Jag kommer vara död i morgon kväll Wii!
Har gått ner 7 kg och och -9cm i midjan. Såå skönt när det ger resultat!
-
Galen dröm Magda :-P
Åhh vad jag har haft det bra på praktiken! Gör min sista dag i morgon!
Idag fick jag hålla en 6veckors bebis när mamman skulle göra efterkontroll. Att jag inte dog. -
Pepp till er som ska köra lchf. Funkar jättefint för mig! Tränar minst 3 ggr i veckan och mår jättebra! Har gått ner 9 kg och 10 cm i midjan, färska mått från imorse =) Har kört 6 veckor i morgon! Helt sockerbegärsfri! -40 kg känns plötsligt mer uppnåeligt, det är vad jag ska gå ner innan jag får börja tänka på att bli gravid igen =)
-
LillSnurr82 skrev 2012-02-12 12:25:18 följande:Nu har vi vart och kollat på en lägenhet, mitt i stan :) och jag är helt såld ! En 3:a på 97kvm hoppas vi får den.. Ser lovande ut då vi visst var bekanta med dem som bor där nu :D i så fall flyttar vi redan första helgen i mars:)
Nära både mitt jobb, Niklas jobb och mina föräldrar :) nära till gym och simhall.. Och Linköpings stolthet stångån :D
Hoppas! -
TENTAPLUGG! Åh så skojjigt det är ^^ Bara 4-5 sidor kvar, hahaha..
-
grattis! :-d vad kul!
-
Momalicious skrev 2012-02-19 10:11:52 följande:Jag har nog redan ångrat mig angående syskon och förmodligen blir det att börja försöka i slutet av året ändå haha. Ambivalent, javisst ;)
-
Kram till dig mammasmurf <3
-
Momalicious skrev 2012-02-20 20:32:54 följande:Själv är jag så galet lycklig att Citodonet bet på smärtan! Inte så himla kul att känna sig dåsig/drogad men hellre det än jätteont. Men imorgon ska jag ringa tandläkaren om det inte känns bättre. Vet att det inte är infekterat eftersom det varken syns eller smakar så men det ska ju iaf avta efter såhär lång tid.
du kan ju om du har otur fått en infektion längre ner..
Kram till er som är less.. själv är jag på sjukt dåligt humör idag :((